Bortatråd: Örebro 25/1

Fick svar från öhk nu. Det är slutsålt :frowning: så… I’m out :frowning:

Samma här :disappointed_relieved:

2 gillningar

Kollar åt er med en kontakt. Återkommer :wink:

1 gillning

Det är via Örebro man får kolla fick jag till mig.

1 gillning

Okej. Kunde inte hålla mig. Köpte nån skitplats precis bakom sekretariatet…

Vilka forumfölk kommer vara på plats?

3 gillningar

Jag har biljett så jag kommer, sen skrev @fyboda att han också dyker upp. Sen verkar det lite tomt. Hoppas att någon mer dyker upp!

2 gillningar

Ok,… kunde inte heller hålla mig. Köpte också nån skitplats i nått hörn med skymd sikt.

3 gillningar

Hörde jag pizza?!

3 gillningar

Haha. Fan. Så det var du som snodde den! Fick lite panik idag då jag gick in och såg att det typ var slutsålt…

2 gillningar

Men fan va kul @lejacques @Micke87 - klart vi ska käka pizza! :slight_smile:

4 gillningar

Jag ska också dit. Ska ni dricka en öl i paus så hakar jag på!

3 gillningar

Såg att nbs ska till kappa bar innan matchen. Rätt trevlig krog med promenadavstånd till arenan. Örebro – Kappa Bar

Jag måste tyvärr avstå imorgon.
Min äldsta dotter har blivit uttagen att spela mot äldre tjejer för första gången så det kan jag inte missa. HV71 är otroligt viktigt men familjen går före.
Jag är gärna med vid annat tillfälle.

Jag minns fortfarande förra årets match och forumträff med glädje :brown_heart:

7 gillningar

Kappa funkar säkert bra, för mig att den var uppe på tapeten sist också men svårt att få plats?

Jag är på vad som. Val av pizzeria spelar kanske mindre roll, för jag gissar att det oavsett inte lär smaka bättre än vad det gör i Jönköping?

Beroende på tåggudarnas humör är jag i fiendeland strax efter 11.

1 gillning

Prima, kebabsåsen och segern samt ditt gapande mot Tikka är väl ett gott minne från senast :joy:

1 gillning

Synd att du inte kan haka!

Örebromatchen förra året var episk. Förutom resultatet så tar jag med mig forumkramen som fångades av TV4. En annan grej är @Kalle s ”dirigerande” av spelet, i synnerhet när HV spelade PP. Hur han stod liksom med pekfingret och försökte ”styra” och hitta de bästa alternativen innan någon annan spelare gjort det. Just det minnet ploppar av någon anledning ofta upp i skallen när jag kollar på HV-matcher numera. Hur Kalle dirigerar :sweat_smile::blue_heart:

4 gillningar

Såg att man kan boka bord på kappa från 13. Men man kan ju alltid ta en öl eller nått innan.

Haha, trodde att jag gjorde det i det dolda. Jag gjorde det även igår framför tvn… När jag tänker på det är det helt plötsligt glasklart varför vårt PP blivit så bra helt plötsligt… :face_with_monocle:

2 gillningar

Jag kan inte dyka upp före 13:30, mer troligt framåt 14 - precis som för jordfelsbrytare sätter småttingarna hinder för andra planer. Känns det okej att äta vid 2? Blir ganska lagom för nedsläpp vid 15:15 skulle jag tro, beror på hur hungriga ni är :slight_smile:

@Fyboda vore ju skitkul att träffa dig också, taggad på att haka på oss för lite käk före match?

2 gillningar