Gå till Fatcuz!
Ska du dit? Är det bra? Aldrig vart där.
Blir inget Örebro för mig denna helg, men Fatcuz är mycket bra.
Jag åker med ett sällskap! Men jag ansluter gärna för en bärs på arenan.
Hur är det i arenan? Bortastå har sin egen bar va? För då lär det bli svårt för oss andra att joina
Gott med ett gäng HV-supportrar på plats! Har släkt i Örebro och går på matchen med familjen. Hoppas på att ni hörs mest efter några kalla på lokal!
Jo det lär nog vara avstängt så det inte går komma till bortafans, speciellt när det finns en organiserad resa (men tror det var så sist med va?)
Men vafan… så är det nog ja.
Jag och mitt sällskap har ju helt vanliga sittplatser.
Jaha… Jag som hade tänkt bjuda er på en runda…
Det är nog bara mig du inte kan träffa, lejacques och Micke87 har vanliga sittplatser tror jag.
Kanske blir knepigt ändå.
Pausen är 18 minuter och jag vet inte vart barerna ligger eller ens hur ni andra ser ut…
Men jag och lejacques har sittplatser. Vi kan ju ses.
Dat hade varit jäkligt kul!! Jag tänker nog att vi är i arenan i god tid innan match.
Vi kan väl höras när ni är där om ni vill!
Låter sjukt trevligt, så njut av gott sällskap och en härlig afton ni som kommer vara på plats!
Är 5 öl in nu. Vi borde mötas upp i arenan och ta några kalla!
5 öl? Redan? Ni kommer få en trevlig tillställning!
Hur många öl hann du sänka i HG innan 7e avgörande 2017 eller i våras som du surrade om i torsdags?
Men herregud. Hoppas du har syn lagom till 15:15
Fasen va man hade velat va med er idag tänk så fint vi hade förra året på den här forum matchen. Håll igång och lyft taket på den jävla isladan och sänk ett par ölbärs åt mig oxå
forza forumet
Haha nej. Jag fick i mig 7 öl + jäger innan sjunde avgörande förra året
Vi är just nu Scandic Grand! Vi tar just nu en Lobbyöl. Dom är sugna, kom gärna hit!