CHL: HV71 - Ocelari Trinec

CHL gruppspel stundar för HV71 på tisdagskvällen och
förlorar HV matchen går dom inte vidare men vinner HV så
finns chansen.

[size=150]FORZA HÅÅVEE BLÅÅ[/size]

Tycker de känns väldigt anmärkningsvärt att matchen inte sänds nånstans? Eller har jag fel här?

TV3 Sport HD och Viaplay

Intressant och se Tom Hedberg göra sin första match i HV dressen

Bara jag som har bildstörning?

Nån som ser matchen? Är vi så utspelade som statistiken visar?

JA :imp:

HERREGUD!!

skitturnering.

Det är något med HV som är inkompatibelt med denna (än så länge) helt historielösa och ointressanta turnering.
Som bäst blir ingen skadad. Hoppas de tar det lugnt och inte sliter ut sig. Hellre torsk med 13-0 och utvilade till nästa shl-match än 1-1 och massa kämpande.

Jag kollar matchen och nu mot slutet av första perioden har HV dominerat spelet dock utan att skapa några vassa chanser. Mest distansskott och försök att skapa lite trafik runt deras målvakt. Men inte den där riktiga skärpan, slarviga offsider och lama avslut. Sundh hyfsad dock och ingen riktigt dålig, mest halvdant spel.

På plats i kinnarps. Är jag själv här med 100 bortfans? Och bortalaget förstås. Bättring nu Hv, bara 0-1 är väl det som talar för oss.

HV är INTE utspelade, dock är Trinec väldigt snabba och skickliga. De spelar bra och tätt i egen zon och de vänder väldigt snabbt när de
får chansen. Och de är hypergiftiga i sina kontringar. Typiskt tjeckiska, med andra ord. HV var inte riktigt beredda på farten Trinec visar upp och allting tar lite för lång tid i HV. Detta måste man rätta till i andra.

F ö är detta den klart bästa CHL-matchen som jag sett HV spela. Om alla matcher kunde vara som denna så har turneringen definitivt en framtid. En sån här match förtjänar helt klart en större publik.

Den enda ”utspelningen” sker på läktaren där Trinecs klack är mantalsmässigt och ljudstyrkemässigt helt överlägsna!

Har en massa gröna prickar i min bild samma som du?

Ja gröna störningar hela tiden, vilken skitsändning till en skit match, bilden var bättre precis innan paus dock

Jag ser en sändning utan gröna prickar men med ickesvensk kommentator…jag tror inte det är en fulström utan en helt laglig sändning från ett spelbolag.

för er gnällnissar, jag kollade på youtube i hd tills jag blev utslängd pga någon copyrightskit och nu kolla ja på piratstream i helt ok kvalite, inga gröna gubbar eller pixelfel här, förmodligen handlar det om i er situation att tv3 och viaplay är ett gäng efterblivna som inte kan tillhandhålla med ordentlig sändning pga en skräpturnening som ingen egentligen inte bryr sej ett skit om, ung som cmore med sina shl sändningar

Prickarna borta nu :smiley:
Plus bättre spel av HV

Bp för hv nu… Hv har inte medstuds i denna match

Vem missade straffen?

tedenby, i ribban