CHL: HV71-Redbull Salzburg

Matchstart: 19:00 och sänds på Eurosport 2 HD. Osäker om någon mer sänder matchen - tror inte det.

Johan Lindbom om matchen: hv71.se/artikel/68274/
Fakta om Red Bull Salzburg: hv71.se/artikel/68224/

CHL:s hemsida: championshockeyleague.net/

Ska se den live, kan bli kul :slight_smile:

Typiskt, jag har EuroSport 2 HD men matchen visas inte på den holländska kanalen.

Finns det någonstans man kan följa den? Har säsongskort men ska på 18 års fest så missar tyvärr matchen :frowning:

Tror även Unibet streamar matchen

Unibet streamar matchen bara man har ett konto, ingen kostnad. Dock en stor nackdel - det går inte få fullskärm, men bra mycket bättre än att inte se alls :slight_smile:

eurosportplayer.se/tvschedule.shtml

69 kr i månaden så kan man se kvällens match, och om dom skulle sända någon mer. Men det löper nog vidare. Så se till att säg upp det efter Chl så betalar man inte mer än 69kr.

Yes nu kör vi, Ersberg i mål

Någon som har lust att skriva ut femmorna?

Gärna med namn…

Lika sorgligt med folk på läktarna som på CHL-matcherna förra hösten verkar det som…

Boxer och Eurosport 2 är kombon från helvetet.
Bättre än inget dock.

Fan vad bra att man kunde köpa matchen från CHLs hemsida, enbart för att få upp textjäveln “were really sorry but this game is not avalible due to geogrphic restrictions, choose another game”…!!! Kunde inte ha gett det meddelandet INNAN man var tvungen att köpa matchen ditt jävla as till hemsida!

Femmorna,1a Thörna Christensen Brithen
2a Abbott Laine Teden
3e Sandberg Bengtsson Önerud
4 Sundh Erik Andersson Stenlund

Backarna osäkert än :slight_smile:

Lite slarvigt spel emellanåt och passningarna sitter inte riktigt på bladen, hoppas de bara är lite rost så här i början.

Hyfsad fart i första perren, men mycket slarv och väldigt plottrigt emellanåt. Men det är ju inget konstigt med det. Abbott, Önerud och O’Byrne kommer att bli nyttiga i vinter. Spelar smart, enkelt och rutinerat.

F ö ramlade reklamen av tröjorna väldigt mycket i början av matchen. Bl a Christensen var på väg igenom men halkade på reklam som jag faktiskt tror ramlade av hans egen tröja i en situation precis innan.

Fyller i med backarna.

Karalahti - Berglund
O´Byrne - Campoli
Eidstedt - Johansson

Inte ofta man ser spelare snacka så mycket skit att dom tappar tandskyddet, men nr51 i Salzburg gjorde precis det!

Abbott Laine och Teden ser ut att ha riktigt kul på isen,deras femma klart bäst tycker jag. Campoli tycker jag har slarvat lite…

skit oxå