CHL: HV71 - Sheffield Steelers

Om du tänker på att han gick av så var det tydligen bestämt innan match att han skulle spela så lång tid.

Människor ser glaset som halvtomt eller halvfullt, beroende på hur man är som person. Folk här ser dock bara ett värdelöst glas som inte ens klarar att ha varken mer eller mindre vatten i sig.

Det är väl inte åsiktsbaserat att Hv71 var överlägsna? Det är väl fakta? Nåja.

Nå men visst. Hv71 kommer spela i Div1 inom två säsonger. Det är vad vi tror och hoppas på. Så att framförallt du. Och några till kan klappa sig för bröstet och säga “Jag sa ju det”. Vi kan säga så.

I verkligheten var det klasskillnad och Hv71 Kommer spela slutspel i vinter ä. Förmodligen som Topp Sex-lag och spela minst Semifinal. Jag tror på final. Tyvärr för din del. (för du lär aldrig någonsin erkänna dig fel).

Skit jävla samma vad dom förlorar med mot något annat lag. Har du aldrig sysslat med en idrott eller sett på en match?

På text, visst. Då var Hv inte mer än godkänd. I.verkligheteb var dom dock överlägsna. Tyvärr. Förlåt. Vill inte göra dig ledsen.

Se gärna matchen i repris :slight_smile:

Jo HV visade klasskillnad när de behövde det, men de var också väldigt lojja och lät Sheffield komma tillbaka hela tiden och det gör mig lite orolig. 5 mål frammåt är helt okej och var ungefär där jag förväntade mig men 3 insläppta och hur de kom tillbaka hela tiden det gör mig lite orolig på HV spelarnas mentalitet stundtals i matcherna.