Varför inte plocka in Falk om det inte finns annat!
Skulle kunna vara nyttig o avlasta ifall det blir slitage!
Väntar fortfarande på en kommentar från Sir Ward angående backen som var klar
Den här chatten känns hetare. SHL-lag förhandlade med svensk i Schweiz. Drog sig ur. Nu förhandlar de med KHL-spelare.
Växjö kanske?
Alltså , jag börjar bli sjukt irriterrad nu , man e så sjukt tunna både på back och forwards , så går någon sönder nu e vi i princip körda för ett kommande slutspel … Varför gör man inget , ( jo , man hoppas att Thörnberg samt Persson ska gå in och rädda det) … Bye bye guldet för denna säsong
Nån KHL-spelare Gelinas klar för Rögle.
Ja jag säger då det. Chris Abbott dränerar den där stackars klubben på allt de har…
Ohållbart.
17 min kvar o slänger in en snus o öppnar en burk för att följa denna rafflande deadlineday där en av de största övergångarna ikväll var Per Ledin! Wow!
Iskallt när det gäller rykten om spelare in till Hv är det senaste!
Det senaste…har ju varit isglass hela tiden…
Vissa guldaspiranter värvar spelare så fort ngn går sönder, HV värvar inte alls, är livrädd att HV är för tunna i ett slutspel, om Lehtonen eller Andersson skulle skadas så har vi Ytterell och Lauridsen på 6 backar…
Ja hahahahahahaha! Du har helt rätt! Men blev till mig när det dök upp att Gragnani skulle vara klar o sen insåg man att med all säkerhet var någon som ville ha lite mer uppmärksamhet
23:50… nu var Styrman klar förra deadline…
Varken Hult eller Davidsson har svarat i telefon på hela dagen enligt HockeNews
Vi satsar på att ha mest adminstrativ personal, och minst antal spelare, grymt.
Vi har TVÅ sportchefer som ska ha lön, tror fan vi inte har råd att värva då.

Tänk om dom har missat när Gragani och Jämtin ringde och ville säga att dom gärna spelar i HV
resten av säsongen…fy…

Vi satsar på att ha mest adminstrativ personal, och minst antal spelare, grymt.
Vi har TVÅ sportchefer som ska ha lön, tror fan vi inte har råd att värva då.
Håller med faktiskt. Att andra lag har sportchefer som ensamt har kunnat agera medans vi har två som inte agerat tyder ju åtminstone på att Davidsson lyfter en lön som är väldigt omotiverad oaktat vad han tjänar.
Godnatt hv fans. Faan va besviken man är!
Vill höra en förklaring av Hult på hemsidan imorgon!!
Vi går alltså in i slutspelet med sju backar o tretton forwards…
Va hade vi guldsäsongen? 16 forwards typ o åtta nio backar.
Jo jag tackar jsg.
Det va det de…
Vilket antiklimax…bäst att inte skriva vad man tycker, då får jag varna och banna mig själv

Johan Davidsson är i fjällen med fru och barn och åker skidor, så där har vi hans anledning.
Johan Hult ligger väl och sover.

Godnatt hv fans. Faan va besviken man är!
Vi var långt ifrån ensamma. Kolla vilka övergångar som har skett så är det en handfull klubbar som har agerat. ”Stjärnförvärv” har ett fåtal klubbar gjort. Det är vad det är och vi har det vi har. Nu Skiter vi i detta och köttar på järnet mot slutspelet. Väl där kan allt hända.