Tror säkert det finns intresse för Olle Liss hos flera klubbar i SHL. Frågan är väl hur sugna Rögle är på att släppa Liss. Tror inte han har så hög lön och då kanske det är bättre att behålla honom än att släppa honom till en konkurrent.
Jo, jag förstod det men tycker trots allt att man kan försöka kolla lite istället för att bara gå på känsla.
Med det sagt så håller jag med dig i det du försöker säga, han har fått många väldigt klara lägen där han borde kunnat avsluta betydligt bättre och det tror jag dom flesta här inne håller med om.
Är det någon som bor i närheten av Kinnarps Arena som kan se om det lyser på hans kontor?
Sitter och uppdaterar alla sidor man kan men är ju ingen mening om Hult gått hem för dagen!
Haha herregud… vissa verkar tycka att en värvning på deadline day är viktigare än allt annat, dy gör helt rätt i att gå och lägga dig i alla fall, rätt trött på din konstanta negativitet gentemot Hult! Han har ju bevisligen värvat ett lag som med rätt tränare har varit toppklass i SHL allt hänger inte på värvningar i Februari, fattar inte denna värvningshets
Jag som tycker att det är väldigt intressant med statistik kan inte låta bli att bemöta den här typen av påståenden.
Såhär ser iaf effektiviteten ut i år (alltså antalet mål / skott på mål). Statistik över hur ofta de missar målet verkar inte finnas så det kan vi inte ta hänsyn till. Din “grymma” avslutare har dock faktiskt sämre effektivitet än både Önerud och Thuresson som du lyfte fram. För övrigt lite förvånande att Brännström toppar!