Jag kan tycka att av principiella skäl så är det högst olämpligt för en assisterande sportchef att vara på semester under deadline. Men Davidssons roll är att bistå Hult och hjälpa honom, det är Hult som är ytterst ansvarig för spelarvärvningar. Ska man värva något nu så lär det ju inte vara något som inte är kollat noggrant sedan tidigare. Alltså har Johan kanske inte så mycket att göra precis nu i slutet. Men, ändå ganska olämpligt.
Är väl inget Davidsson inte kan göra trots att han är på semester med sin familj?
Tycker vi lägger ner snacket om våra sportchefer nu och lägger fokus på det vi har här och nu!
Landar vi Jagr så blir jag glad men gör vi inte det så går vi för det vi har här och nu!
Oavsett nyförvärv eller inte så tror jag Hv blir tunga att möta för vi har 4 bra kedjor som alla kam bidra!
Nu måste vi fans gå ihop och stötta laget istället för att spy galla på varannat inlägg!
Kommer ni ihåg spelaren som tokhyllades inför säsongen. Han som skulle vara en del av ryggraden i HV en tid framöver. David Gustavsson. Han har gjort lika många mål som Felix Sandström denna säsongen. Man blir imponerad.
Jo. Stenlund blev ju inte den hit man hoppats men var ju ändå 3-4 ggr bättre än David. David glänser till då och då i det defensiva men annars är det ett praktfiasko.
Vi har så många liknande spelare.
Defensivt duktiga med väldigt låg offensiv:
Johnsson
Bengtsson
Sundh
Thörngren
Andersson
Brännström
Vi är ett brukar lag. Önerud gör endel mål men skjuter sjukt ofta utanför vid klockrena lägen. Thuresson likaså. Tedenby är grym men också han behöver 20 skott per mål. Vi har faktiskt bara en enda grym avslutare och han får knappt spela