Digitalt medlemsmöte 16/12 kl. 18.00

Årets mest spännande omgång. Kommer Agne göra en pudel? Kan möjligen HV:s styrande visa nån form av självkritik? Och hur stort förtroende har egentligen Agne för Hult (jättestort eller megastort?).

Här tänker jag att de som vill kan snacka av sig kan samlas imorn. Jag kommer i alla fall sitta bänkad.

Vart kan man följa detta möte?
Blir medlem enbart för att höra trollen snacka!

Vet ej om man måste vara medlem eller ej. Kommer sändas på HV71:s youtubekanal. Sist blev man tilldelad en länk.

Är inte medlem men skulle väldigt gärna vilja delta på detta möte.

Någon som vet om Lias o Sandin spelar ikväll eller lämnat redan?

Funderade på ifall man här kan komma upp med frågor som vi gemensamt kan skicka in till medlemsmötet?
Finns säkert någon här som skulle kunna sammanställa på ett skickligt sätt och skicka in.

Jag skulle vilja fråga hur man i den sportsliga ledningen kan försvara sina poster efter flera års misslyckande och dessutom ge ett nytt 3-årskontrakt med det som bakgrund?

Den får du säkert svar på :unamused:
Går ju inte ens svara på. Det beslutet är sinnessjukt

Nä det lär ju vara kört :laughing:

Då det är ett medlemsmöte så måste väl medlemmar kunna göra något åt den sittande ledningen eller?
Bevisligen så missköter de ju klubben något enormt mycket och har gjort det sedan AJ affären då man gick ihop sig och håller varandra bakom ryggen till 110%!

Ingen får bli viktigare än klubben Hv71. Men just nu har vi framförallt 2st(Agne, Hult) som är det och det måste till en ändring nu!
Detta måste vi fans se till att det händer något! Annars kommer de köra ner Hv71 i Allsvenskan! Att ta sig upp därifrån blir inte lätt vill jag lova!

Du upprepar dig ju inte iaf :slight_smile: :laughing:

kommer inte ske ett skit imorgon, endast hyllningar till nuvarande ledarstab att de är kompetenta och har styrelsen förtroende i alllt de gör.

Frustrationen är enorm!

Sådär, nu har jag dragit iväg ett mail men man hyser ju inga större förhoppningar om att någon av mina frågor kommer att besvaras.

Nån som vet hur man tar del av det här mötet?

Har mejlat HV nu om länk. Har inte fått nån…

Edit. Och där fick jag svar. Skickas ut senare. Så gissar närmare sändningsstart.

Edit2. Nu borde alla som är medlemmar ha fått en länk.

Är länken personlig eller skulle du vilja dela den?

Du är inte medlem och vill sneaka in gratis?

Både jag, min fru och båda barnen är medlemmar. Ingen har fått någon länk…

Har inte fått nån länk men ni som kollar får gärna ge en kort summering om det sägs nåt annat än att man vänder på alla stenar…

Har ni kollat i spam? Har gmailkonto och min hamnade inte i primära inkorgen.

Gissar att mötet kommer läggas ut i sin helhet på youtubesidan. Så var det sist.