Digitalt medlemsmöte 27 april 18:00

Problemet med att de är irl. De får gagga utan mothugg.

HUR får vi bort Hult och Agne???

kul att aftonbladet släppte tränaren mitt under mötet, five star troll skills. :smiley:

:laughing: :laughing: :laughing:

Det får vi tydligen inte.

Sten-Åke går händelserna i förväg…

Missade. Vad sa han?

det blev ett jävla liv :smiley:

Att allt kommer att “handla om att få upp HV i allsvenskan igen”. Det är vad mötet kommer avhandla nästa år som det ser ut…

Det här är hysteriskt sorgsamt.

Vi uppnådde uppenbarligen målen förra säsongen eftersom vi låg 2:a när covid-19 kom.
Därefter förlorade man i Leksand (som låg näst sist).
Att det skjutsade ner oss till en 5:e plats (och då inte slutade topp-4 vilket var det uttalade målet) ska vi bara ignorera, eftersom slutspelet blev inställt.

Jag kan ärligt talat säga att jag inte riktigt hänger med i logiken där…

Vet inte om det beror på mängden frågor, men tycker Freijd låter de ansvariga komma undan. Visst svarar de på kritiska frågor, som de snackar bort, men det ställs inga motfrågor. Det fångar Freijd inte upp. De får stå och köra på som om ingenting.

Ja jag sitter med öppen mun och kan knappt tro det jag hör. Det här är långtifrån över. Det har alla möjligheter att detta kommer att bli mycket, mycket värre. Jag kände inget hopp innan, men inte heller nån direkt sorg eller ångest. Men så länge de här människorna ska leda den här klubben så är konkurs närmre än avancemang till SHL. Helt galet.

Antiklimax, sorgsamt, undanflykter.

Så skulle jag summera dagens möte.

HV-hjärtat fylldes inte med glädje och hopp om framtiden av det här, inte.

Känns onekligen som att allt, verkligen ALLT hänger på Tommy Samuelsson nästa säsong. Sa jag ALLT?

Finns ju en uppenbar risk att HV ligger i mitten av allsvenskan när vi närmar oss kval mot shl nästa år vid denna tid.

Då kommer samma svepskäl presenteras…

Förundrad över hur ett så litet gäng kan hijacka en hel klubb. Kommer väl bli som i Ryssland och man sitter där med samma ledare om 20 år.

En perfect shitstorm, för att citera shitkicker. Tror en pandemi var sämsta tänkbara då de ansvariga bara kan lalla på utan att behöva möta kritiken irl.

Ett helt jävla möte utan svar.

Vet inte ens varför jag förväntat mig annat.

#AgneOut #HultOut

Egentligen bekräftar det bara de flesta här redan vet. Vi har styrts av ett gäng amatörer under en lång tid. De har förstört föreningen på så många sätt att det kommer att ta lång tid att få HV tillbaka i yttersta sverigeeliten, om någonsin.

Måste ju vänta till ny styrelse väljs så viktigt att inte minska storleken där då det gäller att välja in så många nya som möjligt. Vissa sitter ju valda även över nästa år troligen och de går väl knappt att byta ut.

Det är ju tydligt att de gör allt för att klamra sig kvar med alla till buds stående medel så att det blir för sent rent praktiskt att göra något. Konstiga “oberoende” utredningar och andra argument kommer nog användas. Även JP Donalds artikel och annat smått och gott.

Är ju inte så att dagens klubbdirektör gör allt han kan för att hitta en ny sportchef, vill vi ju inte heller. Vem ska då göra det i praktiken?
Moment 22.

Det är ju inte så att Sten-Åke söker ny klubbdirektör på dagarna. Vi får nog sätta vårt hopp till Wilander och HV vänner utanför dagens järngäng som förhoppningsvis krattar diskret i manegen så det sen går snabbt för en ny styrelse att byta ut Agne och Hult asap.