Digitalt medlemsmöte 27 april 18:00

Jag tycker man riskerar en farlig väg om man behåller WR. Det innebär ju antagligen att man kommer att vilja fortsätta att bygga spelet på statistik som corsi osv. Inte bra. Inte bra alls!

Ja jösses. Trenden de senaste åren har väl varit tydlig, Hult? Spelare som lämnat har lyckats, medan spelare som kommit har misslyckats… “Undrar” vad det beror på…?

Med andra ord- Pastorn har inte fyllt någon funktion överhuvudtaget

ja fy fan vilket jävla dravvel. Klart det går åt helvete när man inte ens kan redogöra för vad folk pysslar med… återigen… värdegrund, ansvarstagande och kravställan.

Svårtolkat med Hults framtid med tanke på hur han svarar. Låter ju inte som han är på väg ut med diskvattnet, direkt. Det är ju en sak att svara med lite tid till eftertanke, men här svarar han snabbt och med inlevelse och använder obehagligt ofta ordet “vi” för att beskriva vad som väntar HV i allsvenskan…

Hans svammel angående pastorn befäster väl bara att klubben är ett kompisgäng där grunden för anställning är att man är “en i gänget” och inte så mycket annat.

Ja han stärker fan inte sina aktier hos mig iaf

Fy fan vad förbannad jag blir, kan knappt lyssna. Jävla tomte

Jag blir mest ledsen av att lyssna på detta. Jag tror ingenting kommer hända.

Sorgligt.

Jag känner EXAKT samma sak. Ett enda långt mörker. Som tätnar.

“Det finns inget rätt eller fel svar, men man ska lära sig av det man gjort för att inte göra samma misstag igen.” Ehh va?!

Agne har tagit på sig sin finaste och tjockaste offerkofta. Den stora frågan är hur mycket martyr han avser att göra sig till nu…

Dom har ju fan inte en aning om någonting, så jävla pinsamt. Usch så ledsamt

Herregud. Självinsikt noll. Man ser allt endast utifrån denna säsongens sportsliga fiaskoprestation! Den har ju grundlagts under FLERA säsonger med sportsliga underprestationer!!! Dessa män kommer ALDRIG att se eller förstå detta!

Tommy samuellson klar

Om inte alla dessa män spolas ut senast vid årsmötet så är HV71 dömt till undergång. Bortom all räddning. Galet. Ofattbart. Makalöst.

Hur är tonen skulle ni säga?
Är folk överlag missnöjda/kritiska och vill ställa styrelsen mot väggen, eller känns det som det brukar under medlemsmöten?

Jag är ju inte själv medlem, men sitter och läser nyfiket vad ni skriver här i tråden.

Jag tycker att Johan Freijd ställer en hel del av de kritiska frågorna.
Tonen på frågorna som ställs är bra.
Tyvärr är svaren ganska kliché-aktiga, och ansvarstagandet känns inte riktigt där av de som svarar…

asså. folk försöker ställa kritiska frågor. En majoritet kritiska frågor i chatten. Men allt är typ frid och fröjd. Kritiken rinner av de ansvariga som vatten på en gås.

Det är som påpekades ovan som om den här säsongen var en liten plump, och nu ska vi bara knyta näven och fortsätta som ingenting. Som alltid när HV har misslyckats, med andra ord. Med den lilla skillnaden att nu har vi alltså åkt ur SHL…

Tonen är högst ifrågasättande från auditoriet. Självinsikten är noll från HVs representanter som slingrar sig, svarar undvikande och svamlande.