Virtuell ölbärs. Det hade kunnat finansiera både juniorverksamheten och damverksamheten, endast med bidragen från forumet.
Vore spännande att se hur många virtuella ölbärs mods kan kränga under kommande säsong.
nu börjar diskussionen bli intressant
Leksand brände väl dessutom den summan på att köpa loss Karlström från Almtuna innan fönstret stängde?
Den fattade jag aldrig
Ett seriöst rykte är att jag bara dricker verklig öl! Virtuell.. Pfft.
Men nu snackar vi i fel tråd!
Kan vara fel tråd kanske
Seriöst rykte: Mr. Norrland dricker en Falcon.
Skål!
Nu är det OT så det räcker och blir över,snälla håll tråden ren så slipper vi rensa massa…
Låt marknaden sköta sig självt! HV behöver inte boosta ett skit. Vill ni skänka pengar gör det till pensionärerna som letar pantburkar!
Det är seriöst kan intyga det
Vad jag vet / läst så har INTE Nubben ryckt alls i Rindell, vilket per automatik borde betyda att han faktiskt är en helt okej back
Känner mig luuuuuugn med andra ord!
På fredagar har vi väl haft lite mer överseende med OT
Inte i denna tråd dock. Denna behöver vi hålla ren, ty här ska det endast vara seriösa rykten vi diskuterar.
Helt olika spelartyper även om högerfattad back är gemensamt.
Rindell följer nu Hv på instagram
HAN É KLAR
Man kan undra om de får till sig det, om det kanske t o m ingår i avtalet… ”spelaren åtar sig att gilla HV71 på sociala medier”
De kan ju inte heller sagt att ”gilla inte HV på sociala medier innan ni skrivit på då de kan väcka frågor…” tycker HV att det är kul att det ger en ledtråd tro eller har man bara inte tänkt på att det gör det eller skiter man i det..
Det har vi redan kostaterat😀