Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Virtuell ölbärs. Det hade kunnat finansiera både juniorverksamheten och damverksamheten, endast med bidragen från forumet.

8 gillningar

Vore spännande att se hur många virtuella ölbärs mods kan kränga under kommande säsong. :smiling_face_with_three_hearts:

nu börjar diskussionen bli intressant :wink:

10 gillningar

Leksand brände väl dessutom den summan på att köpa loss Karlström från Almtuna innan fönstret stängde? :joy:
Den fattade jag aldrig

Ett seriöst rykte är att jag bara dricker verklig öl! Virtuell.. Pfft. :wink:

Men nu snackar vi i fel tråd! :clinking_beer_mugs:

1 gillning

4 gillningar

Kan vara fel tråd kanske
:beer_mug:

Seriöst rykte: Mr. Norrland dricker en Falcon.

2 gillningar

Skål! :melting_face:

Nu är det OT så det räcker och blir över,snälla håll tråden ren så slipper vi rensa massa…

1 gillning

Låt marknaden sköta sig självt! HV behöver inte boosta ett skit. Vill ni skänka pengar gör det till pensionärerna som letar pantburkar!

Det är seriöst kan intyga det

Vad jag vet / läst så har INTE Nubben ryckt alls i Rindell, vilket per automatik borde betyda att han faktiskt är en helt okej back :wink:
Känner mig luuuuuugn med andra ord!

3 gillningar

På fredagar har vi väl haft lite mer överseende med OT :wink:

Inte i denna tråd dock. Denna behöver vi hålla ren, ty här ska det endast vara seriösa rykten vi diskuterar.

10 gillningar

Helt olika spelartyper även om högerfattad back är gemensamt.

Rindell följer nu Hv på instagram :white_check_mark:

10 gillningar

HAN É KLAR :winking_face_with_tongue:

2 gillningar

Man kan undra om de får till sig det, om det kanske t o m ingår i avtalet… ”spelaren åtar sig att gilla HV71 på sociala medier”
De kan ju inte heller sagt att ”gilla inte HV på sociala medier innan ni skrivit på då de kan väcka frågor…” tycker HV att det är kul att det ger en ledtråd tro eller har man bara inte tänkt på att det gör det eller skiter man i det..

1 gillning

Det har vi redan kostaterat😀