Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Sillychat med Svensson kl 12. AP på framsidan i artikeln

1 gillning

Han skrev detta på X igår så finns nog inget nytt.

2 gillningar

Om ryktet om det där monsterkontraktet i Prag stämmer kan vi nog räkna bort honom nu.

Samtidigt har han ju slagit ner fötterna i stan och har hus, familj och poolförsäljning nu. Vill han verkligen dra en repa utomlands till då tro?

Jag har jättesvårt att se AP lämna utomlands. Han har unga barn som nu äntligen fått ett “hem” och ser hur APs fru postar bilder på när dom är med i diverse olika föreningar. Tror det är svårt att säga till familjen att bara dra då, även fast det såklart hänt tidigare. Men AP har ju redan varit utomlands i 10 år och han flyttade hem av en anledning.

Detta är nog bara spel för att få upp lönen och/eller få en ordentlig semester…

1 gillning

Tror han lika gärna kan lägga av.

2 gillningar

Day verkar inte blir kvar

:clinking_beer_mugs:

28 gillningar

Jag tror bara att AP vill ta lite semester med familjen och inte tänka på HV förrän det är dags att snöra skridskorna igen, sondera buden för att få upp marknadsvärdet är inte heller helt fel sett från hans sida.
Dessutom väljer han HV blir han hjälte då, likt Alsing som tackar nej till alperna?

2 gillningar

Jag ställde en fråga om hur Day kan komma att lämna, om HV behöver ta en del av kostnaden för honom. Vet dock inte om den kommit fram.

Brukar vara extremt mkt frågor i kö.. Kan också nämna att han slår fast att det blir HV för Kloos OM det blir spel i Sverige, pga skattetekniska skäl, och att affären med Hansson kommer bli av.

2 gillningar

Höken verkar säker på att Day inte spelar i HV kommande säsong, att Dichow är den målvakt som blir kvar i HV samt att Hansson är helt klar. Han tror också Kloos hamnar i HV.

2 gillningar

Frågan är om man kommer leta ersättare till Day?

behövs det ?
med Hansson in har vi 7 backar, vi har Hallqvist och Viggo G på lån, och Annborn att ta upp från j20 om det behövs.

1 gillning

Hv kommer nog i första hand ge juniorerna chansen.

1 gillning

Liljander sa i intervju att han vill ha 7 seniorbackar när serien startar.

Sen under säsongen kommer de säkert täckas upp eller om en viss piluttare säger a men va fan jag skriver på för hv

2 gillningar

Wtf André….

Tack för allt André.

3 gillningar

Helvete också

Ingen midsommarpresent tillråga på allt…

5 gillningar