AP förlängning?
Snälla AP
Ge mig André!
Ge mig Kloos!
Hansson kanske?
Rindell har ju redan bekräftat sig själv, och AP verkar ju vara närmare en Budvar än en ny motorsåg, om man säger så..
rindell avtackad
Det är Rindell.
Hyfsat jävla antiklimax
aja… får hoppas på en dubbelpresentation då. Rindell är jag tveksam till, gjorde min dag snarare sämre än bättre nu
hansson inte avtackad än så endast Rindell
Ja, nej. De va inte ens nära vad som behövs och vad man hoppats på.
Jag börjar fan tappa tålamodet nu… Har Hansson och Kloos lagt av utan att säga nåt eller? Någon får skicka ut en efterlysning snart. Och AP – semester i all ära, men kom hem från solstolen och skriv på nu för fan!
Känner mig kluven till Rindell.
Offensiv uppsida men en säkerhetsrisk defensivt.
Är vi verkligen i läge att chansa?
Jag tycker inte det.
Jag hoppas att jag har fel och att värvningen blir lyckad.
Känner mig försiktigt skeptisk.
Efter att ha lyssnat med polare som håller på Timrå så va de delade meningar där. Rätt ok med poäng men en jäkligt riskabel grabb i egen zon. Leksandsfansen är nog odelat positiva till att slippa detta kontraktet.
Jag vetefan, jag tror man borde sikta högre om slutmålet är att HV71 ska bli ett bättre hockeylag än att gå på oönskade spelare från andra lag. Men, positiv som jag är så tror jag han pangar in 35 pinnar och stannar på +22. Uppåt, framåt osv.
Det finns många spelare som spelar på marginalen, som inte kan spela på något annat sätt, för då blir de bara sämre hockeyspelare. Ibland blir det flipp och ibland flopp, Rindell känns som en sådan spelare där uppsidan kan vara stor. Är inte Day också en sådan typ av spelare?
Som jag kanske sagt tror jag ändå det blir bra. Han förväntas väl inte precis spela i första backpar och logga tunga minuter liksom
Precis så jag uppfattat det. Bara för han gjorde poäng i Timrå så var långt från alla supportrar nöjda.
Baserat på det man hört om Rindell så bör han leverera på LaLeggia-nivå för att kompensera för sina defensiva svagheter. Och det lär ju Rindell troligtvis inte göra.
Jag hoppas Rindell är tänkt för en mindre roll där han får jobba sig in och upp i hierarkin.
Spontant känns den här värvningen lika spännande som John Nyberg. Tror inte alls på det här, men blir gärna överbevisad.
Lite annan spelartyp än Nyberg, så jag tycker den känns lite mer spännande ändå. Med det sagt inte mitt förstaval om man skulle ha en back till.