Diskussion om seriöst rykte (25/26)

Då kommer kanske film från Lindeborg vid lunch!

1 gillning

Återstår att se ifall det betyder att day lämnar som det sagts tidigare. Och att man bara höll honom tills Hansson var klar eller inte

Fucking finally

PÅ MED KAVAJEN FÖR***!!! :heart_eyes:

3 gillningar

@PapaEmeritus Hur ser det ut från hängmattan?!

Låt han sova i sommarvärmen

1 gillning

Jorå! Blondinen på övervåningen har börjat köra bikramyoga i bara underkläder och ölbärsen är ganska urvattnad pga skyfall.

Varför undrar du? * hick *

12 gillningar

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #19 Niklas Hansson

Enligt dagens artikel från Madhawk är det fortfarande så att Sean Day (och Hugo A) inte ingår i i HV:s framtidsplaner.

1 gillning

Vet inte vilken tråd jag ska posta detta i, admin får ta bort / flytta om det inte passar.

Kollegan (gammal löven spelare) fick igår till sig att Pilut är nära en sign för HV, löneförhandlar för stunden. Infon kommer från personal i SAIKs stab som han umgås med på fritiden, Skellefteå ska tydligen också vara sugna.

Ta detta med ett ENORMT jäkla badkar salt.

11 gillningar

Ja jävlar om han skulle gå till SAIK efter denna sommaren :joy:

3 gillningar

Finns inte en chans i helvetet att Pilut skulle bosätta sig i den hålan känner jag, kanske är lite vinklad då jag bor i Umeå men vafan… Man har ju någon form av standard :sweat_smile:

6 gillningar

Ja ju längre tiden går desto mer pekar på Pilut I HV. Sjukt fin backsida vi får då. Med inte mindre än tre återvändande vinnarbackar. Men hade kanske velat ha nån sån spelare på forwardsidan med men synd att klaga.

@PapaEmeritus

Har du bra synvinkel mot Staffans lya?

3 gillningar

Nu punktmarkera jag Nybergs

4 gillningar

När var Pilut senast på Biltema?

6 gillningar

Är den gamla Lövenspelaren bitter över finalförlusten 2022 och vill jävlas med HV-fans? Så han ljuger ihop ett rykte :winking_face_with_tongue:?

3 gillningar

Om Pilut hamnar i SHL finns väl ändå ingen chans att han hamnar i ett annat lag än HV?

2 gillningar

Inte om man ska gå på tidigare källor. Det enda skulle i praktiken vara att HV säger nej, vilket inte kommer hända.

1 gillning

Men i vilket skick är pilut? när är han redo för matchspel med oss eller någon annan någon som vet?