Jaha ![]()
Är väl ett klassiskt hult-move
Läste en artikel om moras stjärncenter , om att hv nosar omkring.
Fortsätter diskussionen här. Visst, Johnsen kanske inte är på sitt bästa humör om han kommer tillbaka. Men vad gör egentligen det? Att stämningen är myspys i truppen verkar ju inte göra något bättre ändå.
På det. Johnsen är bättre än både Eriksson och Laz. Högre högstanivå. Absolut inte det vi behöver. Men att skicka Johnsen och Reber och ta in Eriksson och Laz, och med det göra ett redan dåligt lag ytterligare några procent sämre, var bara ett av alla märkliga beslut Liljander och ledarstaben tagit den här säsongen. Så jag är ändå försiktigt positiv om Johnsen återvänder. Och så slipper vi förhoppningsvis nån av Laz och Eriksson framöver.
Jag tycker MJ är en bättre tredjecenter än Lindström, Laz eller Eriksson och ser positivt på att han kommer tillbaka., men det finns ju ett problem med att han mådde dåligt i HV som sannolikt kommer att spela negativt kval. Blir han kvar i AIK får han spelar slutspel i HA och det kanske vore ,er positivt roligare för honom själv.?
Draget att ta hem den omotiverade norrmanen borde då innebära att det inte blir någon centervärvning innan deadline.
Själv tror jag inte det påverkar situationen alls. Tror bara inte man ville ha kvar Johnsen i AIK - (båda parterna)
Om det kommer upp något som går att värva är vi där och hugger.
Instämmer, detta blev lösningen. Enda fördelen skulle kunna vara är som f.d Moraspelare sitter det i ryggen att hata LIF, kan vara bra kvalet.