Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Här diskuterar vi de rykten vi släpper in i den heliga tråden om seriösa rykten för säsongen 26/27.

1 gillning

Wow.. Jäävlar vilken prestigevärvning. Pappa lär vara stolt däruppe.:yellow_heart::white_heart::blue_heart:

Fan man ska få de en Liv i föreningen igen. Är ju magiskt.

17 gillningar

Glifford/Liv som målvaltspar då eller? Eller hur har dom iaf tänkt sig?

2 gillningar

Inte odelat positiv till det här.
Jag tycker självklart att det ska bli kul att få en Liv i klubben igen.
Jag hoppas bara att folk kommer ihåg att han är en egen person och inte sin pappa.

23 gillningar

Fan va rätt och vad glad jag blir. Heja Herman, Heja Liv, Heja HV!!!

2 gillningar

Helt. Jävla otroligt. Den nästa nyheten på år och dar :blue_heart::yellow_heart:

21 gillningar

Vilken jävla bomb! Så fruktansvärt vackert! Glädjetårar i Hermans återkomst, tårar i saknad av hans far. Man kommer ha förbaskat svårt att inte bryta ihop när han ska in på isen igen. Magiskt! En av få HV-nyheter på senaste som verkligen gett mig gåshud och ren glädje.

Välkommen hem Herman! :heart:

28 gillningar

Har vi Liv och Glifford som målvaktspar i HA nästa år är det 95 procents chans att vi går upp direkt igen bara därför

4 gillningar

Otroligt komplex situation för Herman men för HV-hjärtat så kan jag inte tänka mig något vackrare än att se Liv i HV-tröjan igen. Wow!

2 gillningar

Herregud, vad ska man säga? Att man efter 1,5 decennium får se ytterligare en liv i mål. Detta är inte bara Hermans dröm, utan något vi HV-supportrar har drömt om i många år.

Varmt välkommen hem Liv.

7 gillningar

Tårarna rullar nu :face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

4 gillningar

Ja det är så jävla fint och jag är övertygad om att Herman kommer att få växa in i det som tvåa från start. Får redan gåshud av Freijds presentationsvideo i vår.

2 gillningar

Lär väl få nummer #1 som sin far?

2 gillningar

JAAAAAAAAAAAAAÄAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3 gillningar

Liv :yellow_heart::blue_heart:

2 gillningar

Underbart. Precis vad HV71 behöver. Hjärta på riktigt. Herman är på riktigt.

13 gillningar

Underbara nyheter! Jag hoppas på en magisk inramning och tifo i Livs ära när Herman glider in på isen!

2 gillningar

“Tröja nummer 1 kommer aldrig spelas i HV71 igen. Men jag har en känsla av att det kommer finnas matchtröjor med Liv på ryggen”

Så avslutades hustrun Annas tal, som hölls sv Magnus Carlson, i samband med Livs tröjhissning.

Jag bölar typ.

25 gillningar

Kan det här vara en brytpunkt, kan det här vara något som HV behöver? Något att ta på, en sak som får f.d spelare att höja ögonbrynen för föreningen HV71. Det vi söker, det vi önskar, det vi vill att HV71 ska vara. Genuint.

5 gillningar

Vill Herman spela i nummer 1 så ska han få göra det.

7 gillningar