Gråtfärdig
gammal man och tårarna trillar, hustrun undrar vad som händer.
Drömmen, de sänker “tröjan” från taket på Hv-dagen på den sitter en riktig tröja som Herman tar på sig. Den andra åker upp i taket igen.
Tror inte Herman vill ha 1 för respekten till sin far.
Det här kan bli… intressant. Är det inte målvaktssidan som HV71 har haft problem med (eller ett av de i alla fall)?
Snyft harkel…såå oändligt vackert ![]()
![]()
![]()
![]()
Liv/Glifford känns som att det kan vara high risk/ extremt high reward. Vid eventuellt kvalspel i SHL känns det inte bra med så unga målvakter. Hade varit HAs bästa, möjligtvis bra i SHL. Men med dessa målvakters skicklighet tror jag inte att man behöver oroa sig för rutin osv. Fan vad kul.
Som så många andra säger är det naturligtvis underbart ur ett perspektiv. Frågan är hur det ser ut om vi håller oss kvar…
Jag vill också lyfta. Är det här rätt? Är det den vägen Herman ska välja så som vi upplever HV71 nu? Är det en plattform Herman ska växa i? Tillåt mig att vara skeptiskt. För vi vill Herman väl, vi vill att han ska bli den målvakt han ev drömmer om. Detta får inte va det som kväver en dröm.
Sitter här och bölar herregud vad vackert. Hoppas Hv inte pajar honom bara.
Gäller det oavsett liga och tränare?
Står oavsett liga i expressen signerat höken
Oavsett liga iallafall. Vet inte med tränare ![]()
Är det här den första ordentliga värvningen inför Allsvenskan tro? Det känns så. Polletten har ramlat ner för Stillman efter några försök på avdankade hockeypensionärer.
Kan vi sparka Blomman nu? Herman Liv är större och viktigare än Blomman.
Är lite tudelad i känslorna, eufori och skräck blandat.
Den häftigaste och viktigaste värvningen på mkt länge. Var Herman har sitt hjärta det vet vi, måtte detta bli bra.
Och kommer ihåg om det inte blir bra, det är inte Hermans fel. Vi vet var felen finns.