Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Helt korrekt!
Ja, den ante mig. Den gode NE uppbär helt klart en riktig Toyota-aura

16 gillningar

Riktig kvalitetsspaning :clap::+1:

3 gillningar

Du e grym, tack!

2 gillningar

NE’s surgubbe/tråkgubbe aura, försämras ju inte av att karln kör en jävla toyota…

6 gillningar

NE ÄR KLAR!

2 gillningar

DET HAN SA OVAN!’

3 gillningar

överraska mig!

1 gillning

Diskussion om Niklas görs nu i hans tråd:

1 gillning

Är det inte Mazda

Skulle mer säga att Mazda är syjunte-tant-bil

Nej det är en Toyota Corolla touring sports, har en likadan.

Toyotaboyz UNITE!!

4 gillningar

Får jag bara påminna om ett gammalt avsnitt av Simpsons där Bart säger “I can get what I always wanted, a used Toyota”. Toyota är ju coolt :smiling_face_with_sunglasses: .

3 gillningar

Räknar lugnt med att Niklas får uppgradera till en Lexus nu!

2 gillningar

Forumet briljerar i vanlig ordning! Vet vi förresten om det där är samma bil som syntes till på en bensinmack i Gränna för ett tag sen? :slight_smile:

Det verkar inte vara så. Just när bilen sågs var NE på Gran Canaria om jag inte minns fel.

1 gillning

@wpx dagens bananman! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

8 gillningar

Förlåt.. hänger inte med riktigt såhär off-season, men…

Expressen skriver att NE inte var vårt förstaval. Vet forumet vem vi siktade på från början?

1 gillning

Falk var nog rätt högt upp.

1 gillning

Troligtvis Falk?

1 gillning