Helt korrekt!
Ja, den ante mig. Den gode NE uppbär helt klart en riktig Toyota-aura
Riktig kvalitetsspaning ![]()
![]()
Du e grym, tack!
NE’s surgubbe/tråkgubbe aura, försämras ju inte av att karln kör en jävla toyota…
NE ÄR KLAR!
DET HAN SA OVAN!’
överraska mig!
Diskussion om Niklas görs nu i hans tråd:
Är det inte Mazda
Skulle mer säga att Mazda är syjunte-tant-bil
Nej det är en Toyota Corolla touring sports, har en likadan.
Toyotaboyz UNITE!!
Får jag bara påminna om ett gammalt avsnitt av Simpsons där Bart säger “I can get what I always wanted, a used Toyota”. Toyota är ju coolt
.
Räknar lugnt med att Niklas får uppgradera till en Lexus nu!
Forumet briljerar i vanlig ordning! Vet vi förresten om det där är samma bil som syntes till på en bensinmack i Gränna för ett tag sen? ![]()
Det verkar inte vara så. Just när bilen sågs var NE på Gran Canaria om jag inte minns fel.
@wpx dagens bananman! ![]()
![]()
![]()
Förlåt.. hänger inte med riktigt såhär off-season, men…
Expressen skriver att NE inte var vårt förstaval. Vet forumet vem vi siktade på från början?
Falk var nog rätt högt upp.
Troligtvis Falk?