Sluta jinxa och sov vidare!!!
Hahaha.
Välkommen till dårhuset. Här kommer du passa in fint ![]()
Spännande spelare. Verkar va en härlig person med så hoppas det slår väl ut.
Han har ju storleken för att kunna nicka in en puck vart fall. Ser hellre Philp än en Allsvensk chansning som inte varit lyckade de senaste 5 åren.
Spännande med en ny lite okänd spelare i HV. Det finns säkert en tanke med att hans bror kan ansluta lite senare då eventuellt. Det hade varit kanon ![]()
Jag tror Philip är tänkt som 1C. HV får inte riktigt tag i något bättre. Landa gärna en till toppchefer så är jag nöjd. Bra Hult!
Vad skulle kunna vara bättre? Realistiskt?
DG , har absolut hv kopplingen men hur mycke bättre spelare än han egentligen?
Philp, brorsan och en DG så är jag nöjd ![]()
Vi har inte råd att vänta på toppspelare eller?
Toppchefer? Vi behöver kanske en sportchef, dem kan man inte ha för få av (har jag hört).
![]()
Arenachef fick vi väl inte för så länge sedan? Den platsen är tagen nu tyvärr.
DG har Hult själv berättat inte är aktuell för HV kommande säsong.
De är jag med på. Mest bara för att jämföra.
Tror de flesta här hade sett DG som en 1C och varit överlyckliga. Ink jag själv.
Philp har inte koppling till hv på samma sätt men tror nog Philp kan bidra minst lika bra som 1C när han är varm i SHL spelet.
Såg ett klipp om Noah Philps beslut att pausa karriären för något år sedan. Här är länk https://youtu.be/0WR9WwlYjHk?si=itT2K_yzaS2WRrpv.
Intressant. Verkar vara en jordnära kille och framförallt verkar han nära sin bror Luke. Har också läst att Luke ryktas stanna hemma på grund av familjeskäl, men låter det inte sannolikt att man har en deal med honom också? Att bröderna väljer ett lag så de kan spela ihop i Europa.
Nej jag tycker inte att det låter sannolikt att man har en deal med båda.
Precis som hockeynews var inne på, så hade jag gärna velat se en kanadick kedja.
Woods - Philp - Ang
Det är ändå en bra förstakedja, med förutsättningar att ha grym kemi.
In med ytterligare center samt forward och laget kan bli följande:
Woods - Philp - Ang
X - X/Lettieri - Kloos
Heponiemi - Rousek - OSL
Laz - Eriksson - Ingberg
Löser Hult detta, får han 10/10 poäng. Vilka namn man har då, och äntligen en tränare som kan rättfärdiga dessa namn. Vill verkligen inte få upp förhoppningarna, det är fortfarande HV71 det handlar om, men detta kan bli bra.
Slarvade du bort Linus?
Går före alla i din 4de lina.
Nej, inte bortslarvad överhuvudtaget.
Han är för undermålig. Jag står fast i att det fjärdekedja uträtta i slutet av säsongen var bra. Linus Lindström har aldrig gjort något bra i sin karriär bortsett från att lura till sig ett dyrt kontrakt hos HV. Denna diskussion kanske borde föras i lagbygget snarare?
Men om vi bortser från fjärdekedjan, vad tycker du då om top 9? Det enda jag kan kritisera är att vi har 1!!! svensk!! i top 9 om det faller ut på detta vis.
Hur stor är chansen att philip får ett NHL kontrakt?
