Hittade en gammal bild på NASen, som jag tydligen tyckte var viktig att ta en gång i tiden.
Jögga… hittar hem?
Hittade en gammal bild på NASen, som jag tydligen tyckte var viktig att ta en gång i tiden.
Jögga… hittar hem?
Vill poängtera att jag, olikt flera andra härinne, verkligen gillade JJ som hockeyspelare. En gigant i FBK-tröjan. Som coach finns det vad jag hört stora brister av primär karaktär. Dessa kanske inte skulle bli så tydliga vid en assisterande roll förvisso, men ändå är det en för icke-dynamisk 4:a som ska vända denna skuta. En Challe Berglund-typ känns oerhört viktig att få in som komplement. Det Jörgen skulle kunna bidra med finns liksom redan i NR och NE.
Hört samma när det gäller HC.
Men man måste skilja på AC och HC, 2 helt olika arbeten med olika arbetsuppgifter.
Jörgen Jönsson i HV? Är det första april igen?
Fler rykten om HV. Telefonen går varm nu hos Hult kan man tro.
Blir BL verkligen kvar om han blir nedflyttad till kidsen och damerna?
Sagt det innan och det står jag för. Sätt honom på försäljningskontoret, där gör han minsta skada.
Var inte Liljander väldigt involverad i Frölundas junior verksamhet? Sen att han varit en flopp hos oss går ju aldrig att få bort
Får hoppas Philps är hv spelare längre än den där finnen som Brynäs värvade som lämnade dagen efter presentationen
Fyfan vad förbannad/besviken jag hade varit nu om jag var Brynässupporter.
Precis, jag fattar att man vill ha ett NHL-avtal men ett skrivet kontrakt i SHL måste ju vara värt något. Hedra det kontraktet liksom.
Nja. Ni får nog ratta om era konfiguration, ni som tycker att folk skall hedra ett SHL-kontrakt istället för att testa lyckan i nordamerika.
Spela i brynäs “bara för att” jämfört med en mycket mer lukrativ vistelse i nordamerika med chans på ekonomiskt oberoende för resten av livet.
Det är inte ens rimligt att fundera över.