Diskussion om seriöst rykte (26/27)

Brukar va så att om kontraktet inte avslutas innan datum x så förlängs det automatiskt

1 gillning
3 gillningar

HAN É KLAR!!

Gillar att det är klart och tydligt vilken roll som gäller :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 gillningar

Tur jag pressade på med Svärmors instagrammande, annars hade vi fått vänta en vecka till!

(ja, jag e dryg)

16 gillningar

Hint på nästa säsongs tröjor?

Eller bara AI som håller på som vanligt?

1 gillning

nu bara inväntar man Hults intervju om han säger om butiken är stängd eller om man söker mer

3 gillningar

Borde väl ändå komma en back? Annborn är ju opererad och hur funkar det med Malte? Börjar han säsongen därborta med camper och skulle han bli vald i första rundan finns det väl en liten risk att Nhl klubben kan plocka över han direkt?

Tjoho! Men så synd att Staffan inte spelar in några videos.

3 gillningar

Det är väll rindell då?

Ja, pratade med hans polare för nån vecka sen. Orkar inte. Gammal å inte helt kry längre.

8 gillningar

Från JP chatten idag:

2 gillningar

Hult sa väl 2 veckor sen för 2 år sen typ. :smiling_face_with_sunglasses:

Förhoppningsvis klart innan återsamlingen.

1 gillning

Då var det väl HC han tjöta om?
Eller minns jag fel?

2 gillningar

Kom igen nu in med letteri också :sweat_smile: troligtvis blir de kanske luke philip

Så kanske det var :slightly_smiling_face:

Jörgen Jönsson vore katastrof att få in om man ser till vad som fattas i befintligt coachtrio rent egenskapsmässigt. Vi behöver ha en lättsammare personlighet som kan väga upp för NickeX2 nu och som är grym på att se människor. Vi har en i egna leden som jag tycker skulle passa utmärkt. Cristoffer Persson.

14 gillningar

Men helt seröst vem skulle det vara om det inte är JJ? Jag kan inte se att det blir någon annan, tyvärr

Håller med! Tyvärr verkar han inte så sugen på det själv. Har ganska mycket kontakt med en nära vän till honom via jobbet, frågade honom om det har varit aktuellt för Persson att ta klivet upp.
Svaret var att han trivs sjukt bra med J20-jobbet och inte har något sug för att “jobba sig uppåt” till SHL/HA, inte än iallafall.

3 gillningar