Coacherna är viktiga. Men truppen likväl så. Den behöver balanseras. Mysak in, bra så.
Det behöver också vara en balans med HV killar. Gör man en bra säsong så öppnas dörrar hoppas jag.
Coacherna är viktiga. Men truppen likväl så. Den behöver balanseras. Mysak in, bra så.
Det behöver också vara en balans med HV killar. Gör man en bra säsong så öppnas dörrar hoppas jag.
Kommer bli surrealistiskt att se Jörgen Jönsson i HV:s bås. För att citera Hugh Grant i Notting Hill, hoppas jag att det blir surrealistiskt men trevligt också.
JJ var ass till NE i Örebro under tre (?) säsonger, så de lär känna varandra väl. Dessutom Rahm som har relation med kollegorna även han. Kul, stor upgrade mot tidigare….
OM detta är fallet, är då JJ tänkt ta hand om backarna eller vad tror vi? Rahm hade väl backarna till en början förra året, men gick sedan över till forwards…
Med den trion lär vi förhoppningsvis ha ett fruktansvärt bra försvar. Blir tråkig hockey men lär vinna dom grisiga matcherna med uddamålet ! Förhoppningsvis ![]()
Jag skiter helt i. Vinner vi varje match med 1-0 på ett riktigt skitigt grismål är jag överlycklig. Det blir då minst två nya saker som vi inte sett på länge. Hållbart försvarsspel och rejält anfallsspel. Rakt på kassen.
NE - allround, mer defensiv kanske. JJ - Backar. Rahm - forwards.
Vilken Boll?
PÖCKEN FFS!
Jörgen jävla Jönsson. I HV. Vilket jävla bottennapp.
Det enda positiva scenariot jag kan måla upp i huvudet är om vi skulle slå FBK i en final, bara för att gnugga in det ordentligt hos träskodansarna. Vem är härnäst? Mange Johansson som mental tränare?
Det här suger. Ordentligt.
JJ som HC hade varit katastrof. Både hockeymässigt och moraliskt. Men som AC blir han mer undanskymd och då kan jag (typ) köpa det.
Skaver det på pungen nu igen?
Andas och jobba in tanken. JJ står där. HV grejar säsongen utan kval! Det tror jag att du kan leva med.
2 VM-guld, 3 OS-guld, 11 SM-guld som tränare och spelare.
Det skulle vara vår tränartrio om ryktet om Jönsson stämmer.
Skulle vi gå in i säsongen med dessa herrar kan ingen påstå att dessa tränare inte har koll på vad som gör vinnande lag.
Han behöver ju bara inte ha fel, kan ju bara vara så hans källa inte vill ge honom denna info/säger de är känsligt läge nu du får inte gå ut med detta nu för då förstör du affären men jag ger dig första tjing när de närmar sig mer
Där kom den
NIIIIICE!!!
Såja!
Chop chop. @Diabolics get to work! ![]()
Bara brodern kvar då ? ![]()
Någon som vet mer exakt vad “gäller i 1+1 år” innebär?
Uppsägningsbart av endera parterna efter ett år?
1+1 är ju lite märkligt men jag gillar det. Betydligt säkrare än ett rakt kontrakt.