Mig veterligen är han ännu inte avskriven, även om jag också fattar att han inte är en realistisk värvning. Men så länge han inte skrivit på för någon annan är han fortfarande ett seriöst rykte.
Sådeså.
Nyfiken på om HV’s hemsida är offline innan ny spelare presenteras. För så har det vart ett par gånger nu. Udda. Kanske bara random…
Men trillar den ner så blir det F5 hela dagen
Noel Gunler har för övrigt redan presenterats av Aporna nu. Han var alltså lagkamrat med Philp, så det kanske inte dröjer så lång tid. Iofs skrev ju Madhawk att ett NHL-avtal kunde stoppa övergången så vi får la se.
Trodde också på Klockare men Eriksson kanske ville ha nån annan? Går ju lite snack om att Klockare inte varit så populär bland spelare i landslaget men kan ej bekräfta.
Dock tycker jag det är viktigt att Eriksson får vara med och ta in en ass för teamet som byggs.
Noah Philp måste vara klar på riktigt.
Tog en halvtimme å lista ut att damen som precis börjat följa HV är hans svärmor.
Så fru och svärmor följer HV.
Släpp det nu då HULT!!!
NU!!
Skriver inte här så ofta men följer diskussionerna. Har fått till mig från en som umgås privat med vår nya ordf att Philp är klar (som många redan vet) men också att det enbart är ekonomiska detaljer som behöver redas ut med FBK innan JJ presenteras som ass coach. Har jag fel kommer jag aldrig mer skriva här Ej brådska med back utan där sitter man enligt min källa väldigt lugnt..