Finns många anledningar. Men när medierna skriver flertalet gånger om hans familjesituation brukar jag lägga ihop 1+1. Det betyder oftast väldigt mkt.
Gillar verkligen det jag ser. Verkar ändå finnas lite skills och handleder och han har ett grymt skott ser det ut som. Mycket annat positivt också. Bra framför kassen också.
Familjesituationen var kanske att han ville spela med brorsan som va i NA men nu hamnat i HV
tror man inte ska dra för stora växlar av det där…
Hörde någon säga, men kommer dock inte ihåg var, att familjesituationen var att Lukes fru var gravid och ville föda barnet hemma. En flytt hem för att ta första åren i USA låter ganska sannolikt. Isåfall kan vi nog räkna bort Luke tyvärr.
I så fall låter det onekligen så
tror du någon mer fw in förutom Noah?
Ingen aning,
Jag hoppas på en forward till för tycker det ser lite tunnt ut på kanterna om man spelar Philp - Rousek - Mysak - Lindström som centrar.
Ser hellre att man skippar Rindell (som jag älskar) för att stärka forwardsidan. Backsidan borde vi kunna klara oss på, även fast jag ser det som en stor nackdel att börja om powerplay från scratch utan Rindell.
(mods får gärna flytta till lagbygget tråden)
Philps lag spelar just nu. Man ligger under med 2-1 efter 35 spelade. 3-0 i matchserien redan så inatt kan det avgöras.
Lettieri har även stått för en 2assist. Inget på Noah än.
Inget avgörande i natt.
Ahl-slutspelet avgjort! Hoppas på presentation av 1-2 spelare nästa vecka då ![]()
Och gärna både Philp och Lettieri. ![]()
Ja tack.
Tror dock Letteri är tvärkört efter detta slutspel.
Han lär få NHL kontrakt
Senaste hockeypuls podden om Djurgården så ryktades de är också intresserade av Lietteri. Men nu med mysak och ev Philp lär hv inte ha råd med en än mer dyrare spelare
Hur säkert är det att det blir Philp? Vad är det senaste vi hört där?
Att frugan fortfarande följer HV på Insta ![]()
Säkert ![]()
Se min sammanställning. De bör ha råd med Letteri om han vill till SHL sett till löner som de tappar från fg år även med Philp och Mysak in.
Ja tyvärr, men det hade varit en riktigt fin håll-käften värvning.
Lettieri in, Pasic på en läktare långt långt bort.
Eller Nylander, borde snart vara klar där borta kan man tycka…
Ja alltså ingen hade blivit gladare en mig.
Men jag tror som sagt tyvärr att han kommer få kontrakt på annat håll. Om inte så bara lasta upp. Ser nu att vi är i seriösa rykten tråden sorry för o.t oklart om Letteri är ett speciellt seriöst rykte.