Nä, det ska ju vara den politiska situationen som avgör isåfall.
(Sen är ju SHL i mitt tycke tydligt bättre än KHL efter krigets utbrott, men det är ju svårt att jämföra numera eftersom så få spelare går mellan ligorna).
Nä, det ska ju vara den politiska situationen som avgör isåfall.
(Sen är ju SHL i mitt tycke tydligt bättre än KHL efter krigets utbrott, men det är ju svårt att jämföra numera eftersom så få spelare går mellan ligorna).
Nhl pengar känns mer troligt vi slåss med vilket känns ännu svårare eftersom han vill spela där. Blir nog Mysak känns det som. Hv verkar leda jakten och Schweiz har väl inte nämts?
Spännande med Mysak ändå!
(bumpar här så det går att använda rätt tråd
)
En tjeck centervärvning
. Vi har ju tillräckligt med skickliga poänggörare på kanterna. Sen har inte Mysak producerat dåligt i AHL heller.
23 poäng på 56 matcher är inte dåligt men heller inte jättebra
Fortfarande en ung kille dock.
Sen tror jag det är farligt att stirra sig blind på hans poängskörd. Detta är ju en stabil 2 vägscenter, som kommer göra våra yttrar väldigt mycket bättre och öka deras poängsnitt.
Får påminna mig själv om detta ibland också, snygga siffror är såklart najs![]()
Och presenterad.
11 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #XX Jan Mysak
Ja, Philp är ju inte presenterad.
Rindell, ska han bestämma sig någon gång eller?
Tolkar Hult som att det handlar om Philp och eventuellt hans bror.
Juste … idiot jag ä.
Redan klar och presenterad i huvudet …
Rimligtvis avskriven mtp hur långt fram vi är. Kan tänka mig att HV står fast vid sitt bud.
Tror det är Philp som var lite svagare i skridskoåkningen.
Philp har väldigt bra acceleration men något lägre topphastighet jämfört med nhlspelare. Inga frågetecken där. Till och med en bra skridskoåkare med tanke på storleken, blir inte en Tikka, Beech eller Beach.
Har postat denna tidigare:
Gällande Mysak så är det scoutrapporter och forumtrådar jag läst men tror att det kan vara på samma sätt som Heponiemi - att mindre spelare förväntas vara väldigt snabba i nordamerika.
Här kan du slå upp spelare själv:
Edit - jämförelse med Heponiemi Obs! Få spelade minuter som underlag.
Tittar snabbt på bilden och tänker… mellanmjölk ![]()
Luke kommer inte spela i SHL tyvärr. Då måste vi slänga upp en lön som är för bra för att tacka nej till.
Varför?
Jag tror istället att grundläggande fysikalisk konstant - det sk Philp-kvanta är 2 bra ishockeyspelare - antingen så får vi noll eller så är chansen till 2 hyfsad. Sannolikhetsfördelningen kring 1 går ned rejält mot noll.
När man går emot dessa grundläggande kvanta åker man ur slutspelet fort, som träsko gjort med bara ett halvt kvanta.
En hel eller halv Tikka?