1-0 till Hv. Vem som gjorde det vet jag inte. Liveuppdateringen är ingen höjdare.
*edit: Fasth gjorde målet.
1-0 till Hv. Vem som gjorde det vet jag inte. Liveuppdateringen är ingen höjdare.
*edit: Fasth gjorde målet.
För oss snåljåpar
europeantrophy.com/live242.html
för övrigt en jävel på engelska som skriver…
“The puk was out of ice , now game is playing…”
1-0 Jesper Fasth.
Kan inte reglerna så jag lägger inte ut nån länk, men skicka ett pm för den som vill se matchen (obs: kass kvalitet)
Målet tillkom på följande vis (tror jag, dålig kvalité på streamen). Det var teckning i offensiv zon(Tapparas zon) till höger om målvakten.
Jason Krog vinner teckningen (såklart) och passar bak till blålinjen där Karlsson/Fernholm (?) står och drar iväg ett skott mot mål som målvakten lämnar en retur på som Fasth trycker in.
HV-fansen/Medlemmar från forumet firar efter 1-0 målet
[url]https://twitter.com/HV71/status/279260130950934528/photo/1[/url]
Karlsson var det som sköt. Pucken tog i kortplanket och studsade ut. Krog fick inte tag på den men Fasth hängde dit den distinkt. I övrigt en ganska fartfylld period och helt ok HV-spel.
Haha, domarna är ju värre i ET än vad dom är i Elitserien.
Nu tänker jag faktiskt som admin för ovanlighetens skulle gå in här och bryta mot en av våra hårda regler.
Here you go…
stopstream.tv/49/58/495821.html
Anledningen till att jag gör detta är att jag blir så förbannad på Viaplay. Det går alltså INTE att köpa den här matchen separat, utan man kan enbart se den som redan prenumerant på Viaplay så då ser jag fan inte hur det skulle kunna skada, då den faktiskt inte är en kommersiell match. För INGEN startar ju VP-abb bara för en enskild ET-match.
fan fan fan… 1-1
Har inte sett något av matchen, spelar HV bra?
jo, ja gjorde det;)
1-1 i efterdyningarna av ett BP. Krosspass från rundeln upp till back och direkskott.
Härligt att man hör HV-blå från läktaren
Hv´s signum, det giftiga powerplayet är som bortblåst…
Förmågan att överhuvudtaget göra mål verkar ganska handikappad också…
Hafsig och dålig andra period av HV. Fyra minuters PP utan några direkt heta chanser. Omständigt och långsamt i vanlig ordning. Dags för någon taktiskt ändring?
Ja så länge man inte åker skridskor och håller långsamt passningstempo i PP då blir det inga mål så enkelt är det ju.
Lyckas man få upp farten och passningstempot inte vara så bekväma då kommer målen!
Riktigt tråkig match! En av de sämre på länge…
Orkar ej läsa hela tråden för se om någon skrivit de. Men matchen sänds i TV i Viasat XTRA 1. Att den går i en av viasats extra kanaler beror på att de samtidigt går tre matcher i tv 10. viasat hockey och viasat sport.