European Trophy 3: HV71-HC Sparta Praha

Uffes tankar och skadelistan jnytt.se/karlsson-tillbaka-m … skadelista

Fakta om kvällens motståndare Sparta Praha:
Efter två raka förluster i European Trophy är HV71 taggade för revansch när Sparta Praha (från Tjeckien) ikväll gästar Kinnarps Arena. Lagen har mötts två gånger tidigare och HV71 har vunnit båda matcherna.
För tredje året i rad möter HV71 Sparta från den tjeckiska huvudstaden Prag. Vid de två tidigare tillfällena har HV71 vunnit övertygande och förra året skrevs siffrorna till hela 7-2, sedan Oscar Fantenberg svarat för tre assist.
Sparta är en av de klassiska klubbarna i den tjeckiska ligan, och har spelat i den högst serien sedan 1930-talet. Klubben vann mästerskapen både 2006 och 2007, men har efter gulden haft svårt att ta sig förbi kvartsfinalen.
I Spartas lag hittar vi bland annat den förre poängkungen i SHL, Jaroslav Hlinka.

Här beställer ni matchen och Johan Davidsson är Expertkommentator :slight_smile:
hv71.se/live-hv71-spartapraha

Källa: HV71

Nästan roligare att få höra kapten kommentera matchen än att gå o se den live.

Svår match ikväll mot tjeckerna. Skönt dock å se att WK kan spela igen :smiley:

sniff sniff, Känner ni? Det luktar KROG-SHOW!!! :wink:

Laguppställning nån?

First line
28. Anton Bengtsson
90. Ted Brithén
23. Sebastian Strandberg
13. Jacob Stridsberg
33. Elias Fälth

Second line
21. Johan Johnsson
71. William Karlsson
16. Filip Sandberg
73. Stefan Johansson
5. Johan Larsson

Third line
29. Brett Sterling
9. Jason Krog
11. Aaron Gagnon
27. Jesper Williamsson
20. Lawrens Pilut

Fourth line
8. Eric Andersson
26. Riley Holzapfel
4. Marcus Nilson

Goalkeepers
37. Jonas Gunnarsson
(32. Gustaf Wesslau)

Startar vid 19.00 =)

sändningen ha ej startat för mej, :S nån mer den ej startat för?

Reloada sidan och tryck play

nu kom de igång.

Ateisten: Samma här

Har betalt 5 ggr nu och det står bara “no purchase registred yet”. Sjukt störigt.

“No purchase registred yet”… WHAT UP?!

Blir galen på det här snart, någon som vet hur man ska gå till väga?

Trodde faktiskt att hela matchen skulle ingå när man betalar för det men jag vet inte när de ska registrera våra köp.

Om ngn får igång det så mottager jag gärna tips om hur det gick till… Pyntat 2ggr, bör räcka… vill inte spamma den där knappen ikväll.

Kollade mitt konto på Cleeng och där står det att jag har betalat, jäkla skitsajt!
Betalade två gånger jag också jimmyheltenkelt men för mig är bara en betald registrerad.
Förra matchen fick jag ett kvitto i min mail, nu inget. :frowning:

Jahapp grabbar, bra start på kvällen! Ni som kan se matchen, hur ser det ut?

Mailade precis till den där skitsajten för att få svar om dom har problem med sändningen… Fick ett kvitto på mitt mail samt att dom skulle försöka svara inom 24h… Känns ju lite försent om ett dygn kan jag känna!

Jag hade samma problem (försökte tre gånger).
Jag fick klicka på att jag ville ändra betalmetod och skriva in kortinformationen på nytt.
Då fungerade det direkt.