European Trophy 3: HV71-HC Sparta Praha

Your abuse report has been successfully submitted. Thanks.

Spamma dom med klagomål på att det inte funkar.

Hittat lösningen: Man måste börja om med kreditkortet, det går inte godkänna samma kort (ni som kollade förra matchen t ex).

Du är en hjälte! Trist att ramla in när sparta gör mål bara.

Verkar inte vara någon vidare start från Hv eftersom Dahlén tog time-out efter 10min.

Tack! Gjorde samma sak, hoppade igång direkt. Jävligt irriterande att missa halva 1a dock!

Inte så jättebra just nu.
HV71 tycker jag öppnat ganska dåligt - det märks att det är försäsong. Har inte skapat något framåt.
Gunnarsson har gjort något bra ingripande och spelat stabilt, men Sparta Praha gjorde nyss 1-0.

Gött att det fungerade för dig nu! Men jag skyller på dig att det blev mål då! :wink:

Och vipps så står det 1-1.

European trophys sida är ju riktigt grym
Där står det 0-0!

Ni som ser matchen och skriver här kan väl skriva lite hur matchen ser ut. Målskyttar och assist då deras hemsida är sämre än Färgelandas damlag i hockey

Tack! Detta funkade! Verkar dessutom bara ha dragits 79 kr från kontot.

1-2 efter 19.59.
Tycker fortfarande inte ngt av nyförvärven stuckit ut minsta lilla, våra nya backar känns knöliga å orörliga.
Har ju bara sett en match å en period så ska inte bitcha för mkt även om jag bara vill se lite bra spel.
JA, jag är lite bitter.

HV71 började ganska dåligt och Sparta Praha tog ledningen rättvist enligt mig.
HV71 kvitterade ganska snabbt genom Jakob Stridsberg.
Precis innan periodpausen (1 sekund kvar) så gick HV-spelarna bort sig och Sparta fick ett friläge och gjorde 2-1.

Överlag har det varit en ganska avslagen match. Gunnarsson tycker jag spelat stabilt hittills, men spelet behöver steppas upp ett par snäpp för att jag ska vara nöjd (trots att det “bara” är försäsong).

Skotten efter första perioden hörde jag nyss: HV71 4, Sparta Praha 19.

Samma här. Bra att veta att man lär registrera visat på nytt i morgon så slipper man svära över annat än matchen:)

Sparta har dominerat 1:a perioden kanske mest pga HV lite slarviga uppspel. Sparta gjorde ett mål i PP (styrning in) innan HV kunde reducera med ett inget märkvädigt läge men bra skott från blå till 1-1 av Stridsberg
Sparta har haft väldigt många 2-1or mot HV och även två klara frilägen.
Sista sekunderna dumpar HV pucken, misslyckas vara först på den och Sparta vänder blixtsnabbt upp och med 1 sek kvar sätter Sparta 2-1 på ett friläge.

HV ser inte direkt samspelta ut :neutral_face:

Riktigt fint mål av WK där!

2-2 William Karlsson, helt plötsligt i andra perioden haha. Men Bemersten då, det var till dig :wink:

Holzapfel lyfter upp en backhand i krysset, riktigt läckert!

5/3 i 1.53. Resulterar i vila i två minuter för HV känns de som.
Skulle va skönt om Dahlén lyfte Johamsson/Larsson av isen när det är PP.

Lawrence Pilut är fö rent grym idag med… Kommer bli ngt stort av den pöjken!

PP för Sparta. Kvitterat.

Suck.