Fantasy SHL

Ja men tänkte om ni har någon liga för det här forumet där ni som hänger här är med :smiley:

Finns en som heter HV71 Forum, misstänker att det är den.

1 gillning

Det står att man bara får välja 3 spelare från varje lag men jag har i alla fall 6 HV-spelare i mitt lag. :smiling_face_with_sunglasses:

1 gillning

Ruggigt bra tempo i FBK - MIF

MIF blir överkörda…

Till slut ja..

Djurgården har inte mycket o sätta emot Västerås. 1-0 efter 2 perioder

51-18 i skott - jösses..

2 gillningar

Stämmer! Jag startade den för ett par säsonger sen, så den får man gärna gå med i!:blush:

2 gillningar

Timrå förlorar med 4-1 mot IF Sundsvall.

Sundsvall vann också med 3-0 mot favorittippade Modo!

Både Timrå och Modo hade inte ordinarie trupper…

Här är direktlänk om man vill gå med i Forum-ligan :slightly_smiling_face:

fantasy.shl.se/app/league/join/Aa5OEbfw

2 gillningar

Tack jag gick med :smiley:

1 gillning

Har ni någon billig jäkel i lule som har chans på pp?

Jag har så dålig koll på andra lag och speciellt nya förmågor som kan tänkas blomma. Eller vilka som spelar på. Jag la in Frondell i Dif i andra. Dock rätt dyr. Men det känns som att han kan blomma ut rejält

Johnsen fick plats i min andrafemma. Ett fynd!

Jag tog han i första och Frondell i andra. Spelar det någon roll? Jag är nybörjare

Vad snackar vi för pengar?

Filip Eriksson har sett ruggigt fin ut och lär få fortsätta på sin position åtminstone till dess att Shinnimin anländer i November

(här finns det potential att hitta många poäng till billig peng i fantasy)

Vill du hitta en junior med potential så tror jag stenhårt på Isac Hedqvist i år han gjorde ju ett enormt slutspel och får agera vinge tillsammans med Brian O’Neill som center precis som i slutspelet

En annan som kommer få chansen och som spås en riktigt ljus framtid är Jakob Ihs-Wozniak

5- 6,5 miljoner max.

Då lirar han i första eller andra? Samt pp? Hittar dock gärna en back som lirar pp för den pengen. Jag har som sagt för dålig koll. Vi har Rindell i HV för 6,5 som kan stänka in poäng. Men jag vet inte om han kommer spela pp. Gärna billigare med en coach som tror på spelaren. Lite så jag tänker

Filip Eriksson lirar i första line med Hedqvist och Brian Oniell nu under försäsongen

Ja att hitta en powerplay spelande back för 5-6.5 milj kan bli knepigt :thinking:

Jag har inte superkoll men någon sådan finns inte i Luleå i alla fall