Nej inte förrän du väljer ”toppa laget” vilket du kan göra en vecka per säsong
Sitter och funderar på Felix Nilsson eller Oliver Okuliar på ena vingen. Har ni hört/sett något om honom?
Har inte sett något av Oliver Okuliar men Felix har jag bra koll på. Man tror stenhårt på Felix här i Ängelholm. Kommer få mycket förtroende både i fem-mot-fem men även PP. Har uteslutande spelat med Fredrik Olofsson och Linus Sandin på försäsongen. Två herrar av landslagskaliber, när de är som bäst, och framförallt en framåtlutande kedja. Det skulle inte förvåna mig om Felix är uppe och snuddar på 30+ poäng den här säsongen.
Tackar ![]()
Bakke Olsen har lirat mellan Vrana och Elie på försäsongen i LHC. Får han chansen i den miljön när SHL drar igång så kan han bli ett riktigt fynd för 6 miljoner.
Då måste jag ta bort Frondell isf och det har jag inte lust med. Tack för tipset.
Helvete så svårt det är att få ihop det.. Jag går in med en annan approach i år och planerar framåt till vilka veckor jag ska aktivera coach kort osv
börjar med många veteraner i laget nu för att tidigt göra bort veteran kortet och sedan börja byta laget för att optimera det mot nästa coach kort
man vill ju inte behöva göra för många byten så man tappar poäng
Gör exakt samma sak. Blir veterankortet i vecka 2 och sen ev. ett par byten och planera därifrån.
Ja jag tänkte lika
Sen får jag se om jag bränner fria byten redan vecka 3 eller om jag försöker lappa och byta lite i ett par veckor med 1 byte åt gången tills man är redo att bränna ett till coach kort
Jag har fan ingen koll på något. Första året, jag går för vinst och dominans. Hur hittar jag ligan för forumet? Länken funkar inte.
Gå in på ligor, klicka på gå med i kompisliga, sen klistra in denna kod: Aa5OEbfw ![]()
Haha hade nog samma problem. Skrev det själv och skrev då en 0:a istället för ett stort O ![]()
![]()
Nu är jag inne, tack!
Blue Bärs Army
“Mer bärs, mer mål, mindre kontroll!”
Ogillar dock att det inte går att göra ligan privat. Men, jag som startat ligan kan däremot ta bort lag.
Kan inte alla som är med skriva sitt lagnamn?
Så behåller jag bara lag här från forumet sen. Blir roligare så för att ha en ren forumliga och kunna ha lite snack i denna tråden🙂
Jag är med i ligan sen tidigare! Bytte lagnamn till Murphys Lag inför denna säsongen. Känns lite som HV senaste säsongerna, allt som kan gå fel har gått fel… ![]()
HV71 Hammers
Slapcity
Doc´s Team
Ni kan nog gissa vilket som är mitt lag med namnet ![]()
Bassan HC
”Ilovesaik”