Final 1: HV71 - Brynäs IF

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA@@@AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA

I’m Thörngren.
Snacka om effektivitet.

Gå och lägg dig.

HAHAHA. Törngren :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Fast Brynäs är förbannat obehagliga…

Nr 6,Persson är inne på båda målen, spelar osäkert. Hamnar ofta vid sargen och fastnar istället för att spela snabbt. Inte min favorit. Sen vårdslös i tacklingarna, ofta på gränsen till utvisning.

fan också…

Mycket kul med Törngren. Stekhet som jag berättat innan.

Domaren för i helvete!!!

domaren kliver in igen… vafan

Moviestar.

Håller inte med. Stenhård och markerar på ett korrekt sätt. Mycket bra nyförvärv.

Varför ska alla vara i söderströms målgård?!

Almqvist sparkar pucken Clark har ingen chans och slänger sig lätt. Filmning borde det va. De tar ofta för enkla fall om någon nuddar benen, däremot släpper de omkullknuffar i ryggen. Var är skillnaden, ramlar man så är det samma sak.

Herrejävlar vilket pp :astonished:

nervöst

Nu är det naturligtvis final, å då kan allt hända. Men sett till alla matcher tidigare denna säsong så släpper vi inte 2 mål på 3 mins.

Nu tycker jag domarna skött sig tills dess, men jävlar vilken okänsla att ta den.
Grymlingen sprattlar till i luften, för att förstärka, och det går hem.

Uselt.

thörnberg :open_mouth:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1-0, SUG PÅ DEN HV-FANS