Final 3: IF Björklöven - HV71

Nu vill det till att HV gör så att jag känner mig bättre.
Ligger på sjukhus med 5 brutna revben.

Törngren får spela med Davidssons. Men Kokkonen är listad med Matson och Önerud. Framgår inte om Måns är extraspelare. Ett rätt av tre möjliga iaf.

Nybeck som extraspelare som det verkar, och Larsson I mål, nä detta känns inte bra.

Krya!

Känns lite snedfördelat. Kokkonen och Önerud är kalla men Matson känns relativt het. Jag vill se mycket av honom, men han dras ned av 11 & 88. Men behöver vi gå ner på folk kanske han kan gå in mellan Shinkan och Kelleher. Och 11 får visa vad han går för!! Bohm inte med. Ser lite svårt ut även om HV71 ändå får gälla som favoriter.

Kokkonen fortsätter. Larsson står. Lindbäck borta??? Dålig känsla inför matchen.

Tokmarkera Liss! Han är ju totalt jävla livsfarlig. Å tackla sönder rahimi!

Tack

Oj fyfan. Vad har hänt? Krya.

Bohm, Lindbäck, Andrea, Gunnar av våra ordinarie saknas alltså sedan i lördags.
Vafan händer?

Tur i oturen att Hult/HV byggde brett iallafall.

Kom igen HV!

Även mrbeach saknas. Upper body injury.

Ja, förlåt mrbeach, glömde dig! :slight_smile:
Krya på dig!

Några som har bra tips för att hantera denna sjuka ångest som hv bidrar till? Mår på riktigt illa. Snälla ge mig bra tips på hur man kan släppa förluster osv. Detta påverkar alldeles för mycket av mitt liv…

Ajajaj krya!
Är också nyss hemkommen från sjukan fast med en avsliten hälsena

Tar också gärna del av eventuella tips :confused: Sjukt jobbigt detta

Paddel som jag?

Blir intressant att höra Luckner beskriva alla hv utvisningar som solklara och Bjölkrövens som tveksamma igen.
Undra om han fortfarande är sur över det som hände mellan honom och HV71 2003. Börjar bli lite trött på den här andraligan med alla reserver runt hockeyn.

Bra fråga!
Du får helt enkelt lära dig tänka större/längre.
Solen lär gå upp den 7 maj oavsett hur det slutar.

Man vänjer och anpassar sig med tiden ändå, ju tidigare man inser det desto lättare blir det.

Ja, jag undrar hur det kommer sig att Cmore inte kan ta in förstauppställningen i en HA-final. Hade älskat att få ha Sannys syn på det istället för Lückners.

Haha jajemän :slight_smile: