Minns nått klipp där han tranade till Slayer ![]()
Word!
Eric nämner även att han fortfarande följer HV71s resultat noggrant.
Vilken hjälte.
Fantastiskt intervju förövrigt.
Förstod jag det rätt att HV aldrig kontaktade honom om ev. förlängning och villkor för detta, utan att det var tyst från HV? Han var ju lite skadad från och till mot slutet, ryggproblem eller vad det nu var, men tog det defensiva arbetet och gjorde trots allt mål. Synd att HV inte ens diskuterade 3:e kedja och lägre lön. Men men. Jag tackar Christensen för alla fantastiska insatser och för en utmärkt musiksmak!
Ja framförallt så är det märkligt att man hör gång på gång från LEGEND spelare hur de mer eller mindre blir ghostade, tom Törnberg blev ju det, sjukt oproffsigt, samtidigt som du säger, han kunde spelat fler säsonger troligen, om inte i första kedjan så i lägre kedjor, tråkigt att höra…IGEN
Erik är ju fan en legend! Hoppas att dom kan vinna inte bara för att vi behöver poängen men för Erik. Vi brukar väl aldrig vinna sådana här hyllningar matcher
Senaste hyllningen för önerud , då vann vi väl?
Idag är det lite surt o bo i Tjockhult. Hade bra gärna velat vara med o hylla Erik idag, en av mina största favoriter genom åren. Både för den bländande tekniken men också för inställning och för hans tydliga känslor för klubben!
Musiksmaken är bara grädde på moset ![]()
Förstod det så. Hade jag vetat detta då när det begav sig hade jag skrikit skandal!
Filip Larsson uttagen i landslaget…
Ja och ljungbyiter har väl sen gammalt ogillat HV. (Säkert med vissa undantag, hoppas på att Pierre Engvall inte också har FHC-tatuering
) Är nog rätt utbrett. @Yennefer
Zion Nybeck 4 poäng mot Västervik
Nyckelord här: Västervik
Nicklas Rahm tar klivet in som assisterande tränare i landslaget. Kul för Nicklas! Fortfarande synd att det blev som det blev här då man på förhand hade rätt höga förhoppningar.
Med Simon Åkerström på tapeten, vem tycker ni är den mest typiska hv-värvningen sent på säsongen?
Min röst går till den högerskjutande os-backen Mats Trygg.
Mats Trygg värvades väl dock inför säsong och ej under om jag minns rätt? Kanske misstolka din frågeställning, dock va viss annan norsk i form av Morten Ask mid season värvning typ. De enda jag minns av Trygg är hans självmål mot Växjö…
Tror du har rätt. Morten Ask är ett bra val i så fall. Helt sjuk period när HV skaffade olika random norrmän.
Nominerar Pat Kavanagh, en äkta legoknekt som ville avsluta säsongen så snabbt som möjligt med ett strategiskt matchstraff i slutspelet.
Dan Spang, om någon minns honom
Jävlar vilken mörsare han fick på ![]()