Försäsong 24/25

Här är spelschemat för försäsongsmatcherna 24/25. Oerhört tråkigt att man bara spelar en match i Garden.

14/8 18:30 Visby Roma – HV71 (Visby)
16/8 18:30 HV71 – IK Oskarshamn (Visby)
17/8 15:00 HV71 – Malmö Redhawks (Visby)
27/8 18:00 HV71-Frölunda (Värnamo)
29/8 18:00 Färjestad-HV71 (Mariestad)
10/9 18:00 Örebro-HV71 (Hallsberg)
14/9 16:00 HV71-Rögle (Husqvarna Garden) HV-dagen

7 gillningar

Fint! 1 vecka kvar.

Vilka sänder försäsongsmatcherna?

Man borde vinna alla matcher i Visby kan jag tycka.

Som vanligt vill jag också be om lite lugn under försäsongen. Precis som vanligt betyder vare sig insatser på isen eller resultat ett skit.

Vissa spelare kommer se ut som gudar på försäsongen för att sedan floppa totalt under säsong, och vice versa.

Nu njuter vi av att HV spelar match igen.

9 gillningar

Och vi vet hur det gick sist vi spelade bra på försäsongen…

Ser gärna torsk i samtliga träningsmatcher utom genrepet :sweat_smile:

2 gillningar

Suttit på kylskåpet sedan i Juni!

11 gillningar

Nja, förra säsong betydde den väldigt mycket, man kunde direkt se att inget funkade. I år vill vi se något som inger lite hopp.

Tycker att spelet är viktigt att de sitter, speciellt defensiven. Sen om det blir 3-4 eller 4-3 spelar ju absolut ingen roll

har enorm hockeyabstinens nu, släpp puuuuuuck för böveln! Håller tummarna att lite vinster så vi får lite go självförtroende till säsongen börjar på allvar.

1 gillning

Kommer sitta med chipsskålen, ölbärs och iklädd full mundering framför tv-n inför HV-Visby som om de va SMfinal. SJUKT taggad

11 gillningar

Vet att det bara är försäsong men undrar ändå hur stämningen blir mellan HV och Oskarshamn. Hur tas Engsund emot?

Jag tror det kommer bli lite grinigt mellan dem men förhoppningvis kör vi över dem med 5-0 igen :slight_smile:

1 gillning

Tänk er själva att HV hade åkt ut och AP gick till IKO :rofl:

2 gillningar

Asså, jinxa inte nu inför säsongstart 25/26.

5 dagar kvar till första försäsongsmatchen. Det närmar sig!

2 gillningar

Abstinensen har aldrig varit så stor…

6 gillningar

Sjukt hur dum i huvudet man är… varje år, varje dag. :sweat_smile:

SLÄPP PUCKJÄVELN

3 gillningar

Första matchen borde vi kunna räkna in en bekvämlig seger.

1 gillning

Har lärt mig att inte ta ut nått i förskott gällande HV haha. Resultaten på försäsongen bryr jag mig inte om men ska ändå bli kul att se.