Forumets säsongskort 23/24 - intresseanmälan

För att klargöra kostnadsläget:

Vi har tidigare fått 50% i rabatt på våra platser. Priset har varit 2800kr per plats.
Jag har skickat en förfrågan om priset detta år. Väntar på svar.

Som det ser ut nu, givet att jag “tvingas” gå in med 100% av en plats, så saknas 2300kr för att få till fyra platser.

Skicka mig ett meddelande Klicka på min dumskalle, så dyker “meddelande”-knappen upp, så skickar jag swischnummer.

Screenshot 2023-08-04 at 14.05.02

Jag kan ta en halv biljett, (kan ta en hel oxå om det behövs)

2 gillningar

Underbart. Nu är vi snart framme. Dock finns det plats för fler att bidra. Både jag och Riwi är ju sugna på att köra en mindre insats detta år.

Hugg i.

Så, nu har vi följande intressenter som gått in och stöttat via swish eller bara “commitment” här i tråden:

@Erdball - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@NightWalker - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@Diabolics - del av plats
@RiWi - del av plats
@Henke67 - del av plats
@CarlRune - del av plats

Jag gillar detta. Fler som bidrar, en mycket bättre lösning då vi gör detta tillsammans.
Jag kommer återkomma med ett förtydligande hur vi på ett rättvist sätt hanterar förtursmodellen för de som stöttar ekonomiskt.

1 gillning

OBS:
Fler får gärna vara med, vi har på inget sätt satt stopp för fler att bidra! Vi kanske till och med vill expandera till fler platser?

Jag kommer möjligtvis lyckas ta mig till en hemmamatch den här sidan nyåret om stjärnorna vill, men jag kan tänka mig att bidra en slant ändå för den goda sakens skull.

1 gillning

The more, the merrier, som Bobby säger.

Är tyvärr i samma sits som Haard här med långtidssjukskriven fru, samtidigt som jag studerar. Med andra ord så är ekonomin hyggligt ansträngd.

Önskar jag kunde hjälpt till, men hoppas fler kan stötta detta projekt som är behjärtansvärt! Har fått äran att nyttja platser vid ett par tillfällen och det är väldigt trevligt att möta andra forumskribenter IRL!

1 gillning

Det växer, Dysso är senaste in.

:pray:

1 gillning

Det bästa är att jag räknar med att få träffa många av er någon gång under säsongen och heja fram HV tillsammans.

3 gillningar

+1

1 gillning

Känner mig som en äkta smålänning eftersom jag kommer fortsätta att snika in mig här.
Kommer bli tufft framöver med obundna lån och en sjukskriven fru så jag känner inte att det finns utrymme för nån säsongsplats i ekonomin just nu. Möjligtvis en liten del av en plats, tyget till ryggstödet eller gångjärnen till sitsen kanske…

Däremot kan jag ju bidra med att administrera hv-tippet igen om intresse finns??

2 gillningar

Din tid är guld värd! Administrera på!

Dessutom, ingen skall känna att de inte drar sitt strå till stacken bara för att man inte bidrar ekonomiskt. Den största insatsen som någon gör, är den tid ni lägger här, på diskussionen, i matchtrådarna, för att ni gör detta ställe till ett ställe där man vill läsa era åsikter om föreningen, lagen, och allt annat.

Detta är inget annat än ett diskussionsforum. Även om vi är några som har en liten side hustle med sittplatser :wink:

8 gillningar

Kan meddela att Robert på kansliet har haft våra platser bokade sedan 20e mars.
image

Ni som tycker vi skall vara ett oberoende forum, med lite spetsighet och kravställande gentemot föreningen: glädj er med att vi detta år fick “personal-rabatt” :joy:

Ekonomin för detta kommer jag dra i en sluten PM-tråd med de som vill vara med och sponsra, men upplägget liknar tidgare år. Vi tackar HV för stödet och hoppas vi kan betala tillbaka med höga krav och höga röster, även i Husqvarna Garden under match.

5 gillningar

Jag kan vara med och bidra med en mindre del till en plats. (Alla bidrag råknas…:slight_smile:
Räknar med Max 2 matcher i hockeyns mecka detta år (är ju en bit), men hade varit skoj att träffa forumdeltagare då!
@Goddamn Om intresse finnes hade jag kunnat sponsra med ett litet pris till tävlingen (förutsatt att vinnaren är ok med att handla i samma butik som Lindbom, tydligen) :sunglasses:

1 gillning

Gött med lite fler intressenter!

Exakt nu har vi:

@Erdball - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@NightWalker - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@Diabolics - del av plats
@RiWi - del av plats
@Henke67 - del av plats
@CarlRune - del av plats
@Dysso - del av plats
@Farzan - del av plats

Uppdatering:
@Erdball - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@NightWalker - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@Diabolics - del av plats
@RiWi - del av plats
@Henke67 - del av plats
@CarlRune - del av plats
@Dysso - del av plats
@Farzan - del av plats
@En_skaning - del av plats

2 gillningar

Platserna är betalade.
Det blev till slut imponerande 11 pers (än så länge) som bidrar till vår allmänna glädje.

Jag kommer inom kort uppdatera regler, skapa en boka-lista och lite annat så allt är iordning till premiären. Biljetterna gäller även på försäsongsmatcherna men jag kommer inte hinna sätta upp allt i tid för detta.

Följande är med på tåget just nu:

@Erdball - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@NightWalker - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@Diabolics - del av plats
@RiWi - del av plats
@Henke67 - del av plats
@CarlRune - del av plats
@Dysso - del av plats
@Farzan - del av plats
@En_skaning - del av plats
@lejacques - del av plats
@Novisen - del av plats

Ännu fler, hurra! Nu 12 pers.

@Erdball - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@NightWalker - mostvarande kostnaden för en plats (inklusive rabatten)
@Diabolics - del av plats
@RiWi - del av plats
@Henke67 - del av plats
@CarlRune - del av plats
@Dysso - del av plats
@Farzan - del av plats
@En_skaning - del av plats
@lejacques - del av plats
@Novisen - del av plats
@Kalle - del av plats