Tråden om HV71 (-1)

Blev inspirerad av alla gamla lagfoton… Vad tycker ni? Borde den ljusblåa färgen återvända?

  • Ja
  • Nej
0 röster

Känns som det brukar vara fler?

Sökte, kunde inte hitta nått på nätet…

Väldigt het tröja… nu kan inte experterna överhypea Brynäs fula tröja så vår måste vara i topp!

Inför vår sejour i allsvenskan såg det ut så här, så var förmodligen lite fler förra året

Hittar dock ingen liknande info/bild, bara att det var rekord sett till de 15 senaste säsongerna på ståplats

Runt 15/16 låg vi på 3600 säsongskort

Återigen, extremt bra läge att påminna de som mot förmodan inte sett det ännu:

NI KAN BIDRA TILL FORUMETS SÄSONGSKORT OCH FÅ FÖRETRÄDE!

Ja, så funkar det. Det är inte så att vi som betalar kommer ta platserna varje match, utan vi lånar ut dem till alla här, så rättvist vi kan. Vill ni vara med och stötta detta forum ekonomiskt så har ni här en chans där pengarna går direkt till säsongskorten, dvs till oss själva.

Se mer här: Forumets säsongskort 23/24 - intresseanmälan - Nr 23 av Diabolics

Det är roligare ju fler vi är som kör detta rejjs, men samtidigt faller ingen skugga på dem som väljer att bara lånad dem. Det är helt OK det med.

2 gillningar

Är det fri entré för publiken till träningarna?

Ja alltid.

1 gillning

Tack :star_struck: tänkte det men ville bara kolla först.

Den dagen HV tar entre till träningarna, den dagen vill jag se, för då har vi ett jävfla drag runt laget :heart_eyes:

2 gillningar

Förväntar mig bra scouting från Sveriges bästa scouter på plats runt om i Sverige. Denna information man får härifrån slår vilken tidning som helst. :wink:

VÄRLDENS I SÄRKLASS BÄSTA FORUM MINA VÄNNER!

9 gillningar

Som flera har påpekat är det viktigt att föreningen börjar tänka mer långsiktigt för att på sikt kunna komma tillbaka till toppskiktet av ligan. För att göra detta behöver vi en stomme kvalitetspelare att bygga laget runt och som stannar en längre tid än 1 - 2 säsonger för att sedan dra utomlands. Vilka i årets upplaga ser vi som potentiellt skulle kunna vara sådana spelare?

1 gillning

Ja det är väl Andre Pettersson, Foppa, Tedenby Måns Lindbäck och förhoppningsvis Isac Brännström då. Hugo Fransson några år kanske. Kanske Ortio några stabila år? Nä nu gissar jag bara, hoppas nån med mer knowlage har bättre svar.

4 gillningar

Sjöholm? OSL?

Om Sjöholm gör en bra säsong blir det nog svårt att behålla honom längre än nästa säsong, tror jag.

5 gillningar

Jag tror nog att man även måste fundera på hur man krattar manegen för att få spelare att se det som självklart att återvända. De lite längre framgångsrika sessionerna kommer nog ofta att vara efter att spelaren gjort en sejour bort från HV.

Halva laget på jobbet idag, skrev lite autografer och tjatade. Finnarna lär komma imorgon! :grin:

8 gillningar

Jaså, en till som jobbar här.

Jag passade också på att få lite signerat idag.

2 gillningar


Min grabb hade fått en idol bild på förskolan idag. :slightly_smiling_face:

8 gillningar