HV Dagen: HV71 - Rögle BK

TEST

Vi får hoppas att den kan genomföras som planerat iår utan att något hemskt inträffar

Det får vi verkligen göra. Jag kommer tyvärr ha andra åtaganden under lördagen så jag kommer tyvärr missa matchen.

Härligt att man kan skriva här nu, har följt det gamla forumet många år nu men aldrig kunnat vara med i debatten
så detta är kanon. Jag ska gå och heja på HV på lördag, brukar vara ganska mycket folk på HV-dagen men det är ju
gratis och det gillar ju smålänningar… :unamused:

macce: Du är VARMT välkommen!

Skulle varit kul att se matchen mot Rögle men fan att man ska jobba i helgen. Dock så tror jag på vinst, 4-1 till Hv.

Offtopic: Kunde det gamla forumet inte registrera nya medlemmar?

Tack Simon, det här känns kanon!

Inzane: Hahaha nej ingen som velat ha blitt medlem har kunnat bli det på ÅRATAL!

Hoppas någon vänlig själ som kommer kolla på matchen kan ge lite referat. :slight_smile:
För en utflyttad smålänning är det inte många matcher man kan se på plats, tyvärr…

Mycket bra jobbat!
Varit här och läst i forumet i några år nu, kul att kunna vara med på ett hörn också!

Härligt att elitserie starten bara kommer närmre och närmre! :smiley:

Stämmer in i hyllningskören! Fan så roligt att äntligen kunna vara med i diskussionerna.

Matchen då, HV visar RBK att de är numret för stora & vinner med behagliga 5-1.

Man blir varm i hjärtat på något sätt att se att så många kommer in och säger hej. Jag hoppas ni fortsätter :slight_smile:
Som vi har krigat för att vi skulle få admin-rättigheter för att kunna släppa på medlemmar, intresset fanns inte…det är därför vi sitter här idag och bara ler.
VARMT VÄLKOMNA grabbar.

Tack själva! :smiley:

Hej å gött jobbat, även jag har försökt bli medlem i det gamla forumet i många år.
Jag kommer väl inte bli någon topskribent, men kan vara kul att lämna nån kommentar då och då :open_mouth:

När HV-dagen närmar sig så vet man att det inte är långt kvar tills allting drar igång.
Ska bli riktigt intressant att se Rögle. De har ett par intressanta spelare (Kukkonen, Barta, Preissing m.m).
Tror och hoppas såklart på HV-seger. Matchens lirare blir Krog som efter sitt tredje mål blir så glad att han kastar upp sin klubba på läktaren och av en slump så hamnar den i min famn :smiley:

Haha, önsketänkande?
Fint med nytt forum boys, gott att man va med i snacket äntligen! :smiley:

Du är lika välkommen som alla andra karle :slight_smile:

Tackar! Känns bra att vara inne i värmen :wink:

Jag lyckades faktiskt nån gång förra året. Dock tog det runt 5 månader av slit med mycket googlande och många mail till en hel del folk :wink:

4:e hemma matchen live denna säsongen inkasseras på lördag :wink: Hoppas på ett lika bra spel som i föregående matcher. Sett riktigt bra ut hittills! :smiley: