HV Dagen: HV71 - Rögle BK

Ni som är medlemmar i North Banks kom gärna innan 13 på Lördag då de vankas upptaksmöte i Kinnarps Arena. mer info: www.northbanks.se Nu är jag reggad här med. Känner mig mer mogen nu och ska försöka låta bli allt klagande på domarna o.s.v under säsongen fast de alldeles för ofta är urusla :smiley: . en del men inte alla gillar när jag sågar domarna men de gör jag i andra forum om jag har behov av det för att må bättre. :smiley:

Tack:D underbart att kunna regga… Tror på HV-vinst såklart - 6-1 och gamle Davidsson visar upp formen med 4 ass !

Härligt att äntligen kunna bli medlem!
Måste passa på att fråga, gäller ju matchen trots allt =)
Ingen från Örebro-området som ska till Jönköping på Fredag till Lördag? =)

Härligt me ett nytt forum :smiley: ska ju såklart gå på matchen… undrar om man måste vara tidigt för att få bra plats ?

Vill du ha en bra plats så bör du nog vara där minst en timme innan nedsläpp.
Själv ska jag försöka vara där ca 1.5h innan matchen börjar.

Iih, ska äntligen få se Hv på hemmaplan! Längtat efter detta =D
Är det fler som ska dit ensamma?

ÄNTLIGEN MEDLEM!!!

Lite kritik. Hoppas att ansvariga läser detta.
Har försökt regga mig på gamla forumet sedan 2002 utan att lyckas.
Skrev dussinet mail till HV-styrelsen och moderatorer utan att få svar.
Anmälde hela familjemedlemskap på HV71.se utan att få någon respons.
Varken inbetalningsavi eller mail. Det känns onekligen lite knepigt att intresset är så lågt.
Man undrar vem som råddar hv71.se och gamla forumet. Under all kritik tycker jag.

Hockeyåret ser ut att bli väldigt intressant.
Jag hoppas som vanligt på HV71-Frölunda i final och att FBK får kvala.

Lätt seger för HV71 mot Rögle? Javisst :slight_smile:

Gronvitasumo kommer att gråta :slight_smile: Enkel HV seger tror jag dock inte på, utan dom kommer få kämpa för en seger.

Jag tror på en klapplätt seger. 5,6,7 - 0,1 till Hv71. Men måste man välja ett så slänger jag fram 6-1.

Målskyttar kan man ju också tippa då.

Kolan
Rhett x2
Ledin
Nilsson
Fasth

( Krog gör 3 ass.
Davidsson 2 ass )

Nu jävlar ba kör vi!

Tror spelarna är sjukt taggade efter förlusten senast samt att dom vill ha en seger med sig till säsongspremiären (Som ni borde anmäla er till om ni inte redan gjort det)

Rögle har Gerber i mål, får man hål på honom tidigt är det möjligt att det kan rinna iväg annars tror jag mer på 3,4 mål från HVs sida medan Rögle gör 1.

HV71-Rögle BK 4-1

Fälth
Rakhshani
Davidsson
Nilson

Tjärnqvist

HV71 - Rögle 5 - 1
Målskyttar:
Krog, Nilson, Carlsson, Rakhshani 2x

Tjärnqvist

Har inte sett något av Rögle under försäsongen men rapporterna säger att man blandat bra insatser med bedrövliga. Själv tror jag HV vinner med 4-1, målskyttar för HV blir: Rakhshani, Nilson, Krog och W. Karlsson. Rögles mål görs av J Johansson

HV har fått upp tempot nu rejält, så tror det kan rinna iväg lite.
Tror på 4-2 till de blå.

Målskyttar: Krogen, Mackan, Rhett sen Dyken med!
I bortalaget nätar Iggulden och Preissing!

Nån som vet om man kan följa matchen nånstans i bild, ljud eller skrift?

Jag tror att HV71 kommer att köra över Rögle med 6-2.
HV71 har sett riktigt starka ut medan Rögle har sett väldigt bleka ut. Senast så förlorade dom med 4-2 mot Oskarshamn.
Dessutom så har HV71 en mycket bättre trupp än Rögle så det känns som en klar HV-seger.
Jason Krog kommer att bli matchenstjärna tillsammans med Rhett efter att ha gjort 2+2 vardera.

Börjar dra mig mot Kinnarps nu :slight_smile:

Kan du hålla oss uppdaterade när det blir mål och summeringar av perioderna?

Kan man följa matchen någonstans liveuppdatering eller något liknande?

det tror jag inte tyvärr. swehockey i så fall

Tror på vinst idag med 4-1.Dom får givetvis köra över rögle med större siffror en så :smiley:

Idag blir det 6-0! HV71 kommer leka sönder Rögle totalt!
Ett Rögle som i senaste matchen förlorade med 4-2 mot Oskarshamn!

Wesslau håller första nollan i HV-tröjan
Rakhshani
Kolan
Nilsson
Ledin
W.K
Sundh