Lägger in ett tips med då. Ångar bittert min senaste post där jag skrev att HV71 skulle vinna, men att det skulle bli målsnålt. Jag ska vara generös idag och drar till med följande resultat:
11-0 till HV71. Gustaf Wesslau spikar igen och följande målar:
Rhett Rakhshani hat trick
Jason Krog
Johan Davidsson
Per Ledin
Elias Fälth
David Petrasek
Sebastian Strandberg
William Karlsson
Mattias Karlsson
Hej alla Hv fans! Ny på denna sida, sitter just nu o kollar på Hv- rögle och lägger märke till att sundh bär A et. Nån som vet om dom kommer köra med tre ASS denna säsong med?
Motivation slår klass brukar det kallas men alla ni som väntar er att HV ska ha lekstuga med Rögle som förra gången ska komma ner på jorden omedelbart, nu har de bättre målvakter jämfört med förra gången
Jag har aldrig pratat om lekstuga däremot anser jag att HV bör besegra RBK rätt så komfortabelt hemma när alla spelare är med. Så lekstuga - Nej. 2-3 måls fördel tycker jag är rimligt. Sen är jag en sån som vill mkt med, inget att bry sig om
Det kan jag förstå, jag kan säga så här också, vissa matcher spelar de sämre andra bättre, de gäller med andra ord att se till så att antalet dåliga matcher bli så få som möjligt;)
Har någon som är på plats möjlighet att ge en liten rapport hur HV har sett ut hittils i matchen?