HV71fans.se

En @mods fråga..

Jag har tidigare varit inloggad som En Skåning. Gjorde en uppdatering på telefonen och helt plötsligt kom jag inte in med min inloggning. Försökte trycka glömt lösenord, försökte skapa nytt etc etc i en veckas tid men fick inget mail som skall skickas ut med nytt lösenord.. gick in på gamla forumsidan och där lyckades jag byta, men det hjälpte föga till på denna sidan.. inget av automatutskicken gick fram (och ja jag kollade i diverse skräpmail).

Så efter en vecka (den längsta veckan i mitt liv :face_exhaling:) så fick jag skapa en ny mailadress för att kunna skapa en ny identitet..

Kan någon hjälpa mig att komma in på min gamla, vad mer kan jag göra, eller skall jag helt enkelt begrava En skåning och köra på min nya?

Stp a.k.a En skåning