HV71fans.se

Läser sällan på andra forum men kikade in hos LHC inför kvällens match. Herregud vilket utedass till åsiktsblandning. Det svämmar över av rasism, personangrepp och trams, och mer fokus verkar ligga på våra styrelsemöten än på deras eget lagbygge.

Tacka vet jag vårt forum där diskussionerna håller nivå och handlar om hockey. Stort tack till alla mods och skribenter som håller det rent och trevligt här inne.

16 gillningar

Kan det vara så att olika ställen har mer eller mindre av olika attityder kring saker och vad man tillåter? Till exempel så kanske ett parti är populärare i ett område än i ett annat och på samma sätt kanske olika lags supporterklubbar har olika kulturer i åsikter och så? Jag vill inte få det här till att bli ett politiskt inlägg, jag tänkte mest som en liknelse.

Att omvända folk från tokiga idéer kanske inte funkar, men ibland kan man välja vilka sorts folk man vill ha runt sig. Jag tycker att det här forumet är bra nog att vara på, så det sista stycket du skrev håller jag med om.

Det räcker med en snabb titt i deras utedass till forum för att lista ut varför deras supportrar är bakom flötet.
Skulle inte sätta min fot i Saaben om jag fick betalt ens. Jävla nötter.

7 gillningar

Trodde faktiskt inte att det var så illa. Det är helt sjukt att man får hålla på så utan någon form av moderering. Självklart finns det olika åsikter, synpunkter och livsåskådningar, och de kan variera beroende på geografi och demografi, men det måste ändå finnas gränser – särskilt på ett hockeyforum.

3 gillningar

Nä inte jag heller, inte ens om jag fick betalt. Jag har varit där på en lunch. Det räcker.

1 gillning

Jag har varit där på konsert två ggr, det funkade.

Och en gång match, det gör jag inte om. Sämst, vilken skit. Avd saker man ångrar i livet.

En @mods fråga..

Jag har tidigare varit inloggad som En Skåning. Gjorde en uppdatering på telefonen och helt plötsligt kom jag inte in med min inloggning. Försökte trycka glömt lösenord, försökte skapa nytt etc etc i en veckas tid men fick inget mail som skall skickas ut med nytt lösenord.. gick in på gamla forumsidan och där lyckades jag byta, men det hjälpte föga till på denna sidan.. inget av automatutskicken gick fram (och ja jag kollade i diverse skräpmail).

Så efter en vecka (den längsta veckan i mitt liv :face_exhaling:) så fick jag skapa en ny mailadress för att kunna skapa en ny identitet..

Kan någon hjälpa mig att komma in på min gamla, vad mer kan jag göra, eller skall jag helt enkelt begrava En skåning och köra på min nya?

Stp a.k.a En skåning

Vi har haft lite problem med mailen som upptäcktes igår. Detta är nu fixat. Skriver till dig i PM så reder vi ut ditt ordinarie konto.

1 gillning

Det står på ditt konto att du gick med mars 2015. Samtidigt så kommer ett sånt där ”välkommen till forumet” med detta inlägg. Skumt

Reggar man innan bytet av plattform, så följer användaren med över i transfern, men antal ggr man besökt forumet nollställs. Således är ovan händelse inte konstig, givet att det är första ggn man loggar in på nya plattformen, med det gamla kontot.

Det beror på att jag slog samman det nya med det gamla kontot efter att ha återställt lösenordet. Så när inlägget skrevs stämde det att användaren var ny, men nu ser det lite märkligt ut när det bara finns en profil som äger alla inlägg från både den nya och den gamla profilen.

så det jag skrev var disinformation :sweat_smile:

When in doubt, always trust Winston

3 gillningar

Säkert jag som är bild men finns det någon tråd om “övrig hockey”? T.ex TV-Pucken, Schweiziska ligan etc?

Nä tror inte det. Vore kanske bra. Fanns en CHL, den kanske kan döpas om till övriga ligor?

6 gillningar

Man får hockeyabstinens!:zany_face:

Så rätt du fick… :joy:

1 gillning

Spelar ingen roll vad som händer. Forumet går bananas oavsett. Många som tappat det totalt här inne tyvärr.

11 gillningar

Det vet jag inte, folk som tappar det helt brukar inte vara långvariga härinne, dock så finns det väldigt många olika åsikter, det är ett sundhetstecken.

1 gillning

Lipigt inlägg. Det och inlägget över.

Det hade säkerligen uppstått en diskussion. Som sig bör, vilket är vad detta ställe är till för. Fixar ni två inte detta kanske ni skall hålla er härifrån?

2 gillningar