HV71fans.se

Såg precis att ett inlägg jag skrivit tagits bort då det skulle vara hatiskt eller olämpligt. I stora drag handlade det om att blomman av många utanför HV anses vara en oskön person. Sådant kan ju omöjligen vara hatiskt. Bara för att blomman kanske har fått ta emot saker som passerat gränsen kan han ju inte vara immun mot kritik.

Då borde man som skribent ta sig en extra funderare innan man publicerar nånting nästa gång. Sånt mods anser inte passar här är också där vi sätter gränsen.

4 gillningar

Det innebär alltså att kritik mot blomman ska vara försiktig och gärna lite inlindad så att det inte kan kopplas till ”hat”? Gäller detta också Björn och ALI? Nubben?

De inlägg som flaggas granskas. Detta inlägg togs bort. Acceptera läget och gå vidare.

1 gillning

Nu har jag inte sett inlägget i fråga, men spekulationer om att “folk” gör si eller så, är rent generellt inte något vi gillar, såvida inte det finns fog för det. Särskilt inte om man drar väldigt breda penseldrag och det som kommer ut är negativt kring någons personlighet.

Prestation, inte person.

Sen är det inte alltid vi lyckas fixa att reda ut allt på rätt sätt heller. Men där någonstans är ambitionen iallafall.

7 gillningar

Tack för ett trevligt och bra svar! Jag uppskattar att det alltid går att föra dialog med dig!

2 gillningar

Extra kul att läsa på forumet nu när vi äntligen fått lite resultat med oss!

Positivitet och hyllningar i varje tråd. Gläds med alla i forumet att vi fått respit i all negativitet.

6 gillningar

Jag tycker att vi borde ha en like-knapp för att glaset är halvfullt :tumbler_glass: och en för att det är halvtomt :tumbler_glass:

1 gillning

samma knapp? :roll_eyes:

Nej nej. En för halvfullt och en för halvtomt.

6 gillningar

Ni behöver bara känna till en knapp, den man stänger av TV:n med

4 gillningar

Bra idé. Vi behöver en ikon för knappen man slår på TV:n med och en ikon för knappen man slår av TV:n med.

1 gillning

Shit no, en knapp för: Fyll på glaset

Mitt blir både halvfullt/halvtomt och helt tomt…

Rättvist!!! “ironi ikon”

Det är ca 60 pers som har följande utmärkelse:

Sök hjälp :sweat_smile:

10 gillningar

Jag är 1 av de skyldiga :grimacing::grinning_face_with_smiling_eyes:

Det är inte hälsosamt men vad fan ska man göra då? :man_shrugging::wink:

4 gillningar

Förlåt…:face_with_peeking_eye:

2 gillningar

Vad ska man göra då? Finns det någon terapi eller avvänjningsklinik? Skulle tro man varit inne mer än de där 365 dagar i rad med… :wink:

3 gillningar

börjar nog närma mig dubbla det där :rofl:

2 gillningar

@Winston får köra lite script och återkomma med topplistan:

1 gillning