Inte alltid.
Och speciellt inte när det går emot åsikten av en moderator.
Inte alltid.
Och speciellt inte när det går emot åsikten av en moderator.
Trams.
Det kanske är din tolkning. Förmodligen handlar det om lite mer eller annat än bara det.
Jag instämmer i kritiken! Det är lätt peka finger åt andras tankar och åsikter men är själv sylvass i sina kommentarer
Du bevisade precis att jag har rätt ![]()
Ja, jag är verkligen fruktansvärd. Eller så är du lättkränkt. Nästa gång flagga det inlägg där en moderator gör saker som strider mot forumets regler. Ingen är ofelbar och jag är den första att erkänna att jag gör fel och uttrycker mig klumpigt emellanåt.
Vi har ju Farzan att moderera moderatorerna ![]()
Ni ska bara veta hur mycket diskussioner vi har internt mellan oss när någon av oss felar. Det kan jag intyga. Det syns inte publikt, (vilket nog är tur det) men tänker att det är underförstått.
Dock väldigt oförstående till att vissa här inne tror att man kommer undan med saker bara för att man är moderator. Ni ser ju inte allt som händer bakom kulisserna, men likt förbannat tolkar ni in det som att ni gör det och bara måste uttrycka ert missnöje. Blir varken konstruktivt eller särskilt seriöst, men drar med sig en svans som kan skapa problem.
Det finns ”negativa” svansar och det finns ”positiva” svansar på forumet. De senare inser dock inte alltid att de också kan skapa problem och otrevlig stämning. Som om man kommer undan ansvar för att man är team glas halvfullt. Det tycker jag är intressant.
Ja den där positiva svansen måste vi verkligen göra allt för att bekämpa ![]()
Antingen skojar du, eller så misstolkar du. Alternativet är att du visar precis på det jag menar.
Den som är positiv har inget ansvar för stämningen på forumet. Av den enkla anledningen för att den är positiv?
Det finns positiva surkukar här inne också som sprider dålig energi. Och ja, det finns en liten svans av sådana också. Som skapar exakt samma dåliga stämning och energi som de själva menar är ett problem med forumet.
Hmm… jag hoppas att jag inte bidrar med otrevlig stämning men det är svårt när det går dåligt för laget. Jag försöker att ha ett hyfsat nyanserat språk så det inte blir för gnälligt nu när det är som det är med HV71.
För att förtydliga. Jag skiter i om folk är positiva eller negativa. Jag menar bara att det finns jävligt neggiga “positiva” skribenter här inne också ![]()
Det behöver du nog absolut inte vara orolig för.
Du kan vara lugn, det finns andra som går in under de här klargörandena ![]()
Om man tycker andra bidrar med dålig stämning på forum så ska man själv tänka på vilken stämning man bidrar med
Skojade lite ![]()
Du har dock uppfunnit en ny beskrivning som jag tror många skulle kunna tänka sig att titulera sig som. “Positiv surkuk” ![]()
@Winston finns det något sätt att markera alla trådar som lästa? Om man exempelvis inte vill läsa 72 olästa inlägg i en eller flera trådar.
Ja, om du byter vy på förstasidan från Kategorier eller Senaste, till Olästa. Då dyker det upp en knapp Avfärda till höger, den gör det du vill.
Stort tack för hjälpen!