Talar han med hästar också?
Mannen som talade med Blommor kanske? ![]()
Står en tjej som tränar konståkningshopp i bakgrunden till ABs “införsnack” inför onsdag i HVTV. Kan hon vara hans ess i rockärmen månne?
Dags för rond 3 i ”The tour of humiliation”.
Spännande.
Finns en forumbiljett över till matchen ikväll. Jag är sjuk och kan inte gå.
Där var den borta.
Pm
Mycket som talar för HV ikväll. Tredje gången gillt osv.
Man kan väl tycka att dem torde ge allt för att slippa åka ur på fredag hemma i HG. Kan ju förlänga lidandet till match 7.
Å andra sidan, likväl skulle dem kunna ställas inför ett uttåg i HG. Med vad det kan innebära.
Fan alltså, jag vet inte vad jag känner. Bäst vore lös det bara med positiv utgång. Så tar vi vår och sommar sen.
Jag tänker att rent ekonomiskt skulle ju sex matcher vara optimalt.
Hv är seriens sämsta hemmalag. Vi har väl 6 raka förluster? Hv knyter näven ikväll men förlorar med 5 mål.
Modo borta har väl heller inga mirakelsiffror att visa upp
Tyckte det var Tikka.
HV skickade fram prästen i deras senaste video, nu bör MoDo vara rädda…. ![]()
Bara en? ![]()
Präst? Vi behöver ju tamigtusan en exorcist!!
Pinsamt. Känns mer som fulsälj för att få lapp på luckan sista matcherna.
Om det inte blir slutsålt ikväll så är det ett litet första steg mot att folk fått nog. Skulle ändå gissa att det blir fullsatt.
Känns avlägset men om folk kommer in i detta att bojkotta kanske vi kan svälta ut föreningen i höst. Eftersom vi är så fredliga supportrar finns det inte många andra åtgärder att ta till än att stanna hemma.
Vilken bonus, man vill ha mer pengar i kassan och ändå planerat åka ner (om det nu vore så)… vilken fördel i hockeyn kontra fotbollen att man får några extra inkomstmatcher. Kanske kan de samla gänget till norra träningsmatcher efter säsongen som också säljer slut för att få in pengar till nästa års trupp ![]()
Huuuur fan kan man ens tänka tanken, ja nästan önska, att folk ska bojkotta och svälta ut föreningen? Man häpnar. Ren idioti.
Folk i allmänhet får aldrig nog av HV71.
Vi har fått serien och Modo precis dit vi vill ha dem nu. Av de närmaste fyra kvalmatcherna är tre på hemmaplan. Nu jäklar ![]()
![]()