Kvalet HV71 - IKO 23/24

Vad gjorde du senast? Tog en ofylla?

1 gillning

Eller om han hade råkat skriva ”att dicken står resten av matcherna” :roll_eyes:

På nåt vis har Strålman, inte minst efter intervjun sist, gett (mig, på tal om nervositet) nån slags trygghet och lugn. Han är nog guld värd i ett sånt här läge.

4 gillningar

Oja. Vi ska inte sänka garden 1 millimeter. Dock hoppas jag att vi kan spela lite mer avslappnat och inte lika skitnödigt som sist.

2 gillningar

Haha iofs då det var en onsdag. Men nä, jag stänger av allt vad internet och telefoni innebär och är obrydd(nåja) under själva matchen. Somnar och ser sen resultatet när man vaknar på natten.

Man ändrar inte något som har fungerat. Är fan världsmästare på att hålla på med sjuka grejer när det gäller matcher

3 gillningar

Jag stängde av i affekt efter 1-2 senast, och det slutade ju väl när jag tittade i efterhand…

Får jag ens titta på matchen idag då? :grimacing:

Jag he gjort så hela säsongen :rofl:

1 gillning

#metoo

1 gillning

Haha, jag med men kollade i sista sen vågade jag inte se OT utan följde i forumet.

Helt rätt JD , gäller hålla huvudet extra kallt, fredag hemma i HG

Vi får se om Hv går in med inställningen:

Nu jävlar ska vi avgöra skiten!!!

Eller:

Vad bra, nu har vi råd att ta det lite lugnt och kan kosta på oss att förlora nästa, lågt tempo i pp i början etc.

:upside_down_face:

3 gillningar

Har segerfeeling idag 12h jobb och raka vägen hem till :beers: och Hv

3 gillningar

Bild på ortio, ortio står ikväll

Det hoppas jag verkligen inte att han gör.

Jag såg också bilden på Ortio. Står han så ger jag upp. Då vill man ju för fan förlora. Men för all del, ingen är mer glad än om Ortio står och han skickar ett ”håll käften” budskap med en hållen nolla och 47 räddningar än jag….

Bild på Dichow på instagram stories också :slight_smile:

HV jävlas med oss :rofl:

Taktiska bilden på Ortio, ger IKO hopp. De är smarta, våra Johans.

3 gillningar

Jo, de är jättesmarta Johannarna. De satt uppe i natt och funderade och funderade, vid 04.00 fick Johan en snillblixt:

• Vi kan lägga upp en falsk bild!
  • På vaddå, frågade Johan.
    Sen tänkte de till 06:45
  • På Ortio, sa Johan.
  • Vadå falsk, sa Johan.
    De är jättesmarta våra Johan.
1 gillning

1000-ende inlägget är mitt, bara mitt…