Tror ilskan behöver komma vid vinst. Att vi behöver fördriva avskummen från vår klubb. Oavsett kommer vi få kämpa för överlevnad i minst en säsong till.
Vinner vi vill jag se vrede, blod och eld (i snällt föreningsformat, men nu ska allt det onda bort!).
Tedenby avgör i suden ikväll
Jag vill inte ha någon jävla sudden.
Hoppas det är avgjort långt innan. Orkar inte med skiten. Riv bara av plåstret!
När pengarna kommer fram så öppnas röfvhålen på vid gavel. Äckligt.
Det enda scenario som jag känner att jag inte kommer kunna hantera är om domaren avgör det här med ett tveksamt eller felaktigt domslut.
Ofta kan du som annonsör lägga in material direkt i portaler och göra beställningen på egen hand utan att någon människa kollar dem. Den där typen av banner i en lokaltidning kostar en spottstyver. Roligt gjort av någon oink-supporter.
Sammanfattar situationen på något sätt, oink har roligt och skriver hockeyhistoria medan vi är skämtet på allas läppar. Ikväll står vi alla med lika rödgråtna clown-näsor som Lindbom ifall det här går åt helvete medan resten av Sverige skrattar.
Någon form av moderering sker väl? Lämplighetsgranskning?
Bra inlägg alla skriver, vi supportrar till det här laget får verkligen känna på hur det känns att vara på bottens botten. Jag anammar denna dagen på följande sätt:
- Påskhelg
- Långledig
- Soligt väder
- Dricka öl och ”njuta” av en helt galen 7 avgörande match.
Förlorar vi, ja då finns ju föreningen och arenan kvar i höst igen! Vi kommer repa oss oavsett utgång.
Nu jävlar tar vi bort hånflinet på Lodin genom att trä tröjan över huvudet på honom!
AdBlock. Slipper man sån skit
I och för sig bra de inte bara stryker medhårs
Tror det vanligaste är att en robot kollar om det är något naket, suspekt eller olämpliga ord i.
Annonser granskas nästan bara vid rapport/anmälan och aldrig annars.
Om du använder mer ovanliga ord kan du till och med lägga upp ganska olämpliga saker och annonser rullar till dess att den flaggats på samma sätt som det här forumet.
Idag är det iaf mycket mer reglerat än 2010 då facebook peakade (med urval baserat på hudfärg, politisk åsikt etc samtidigt som det var noll reglering undantaget från porr). Det har blivit mycket svårare att trolla med annonser och ragebait nu.
När det gäller annonser i morgontidningar så finns det avtal (och en portal) som täcker nästan alla morgontidningar och där du kan ha en annons live på nolltid så gissar att jp ingår där och att det är någon lustigkurre som varit framme.
Edit: beroende på vad du betalar för kostar det ca 7:- klick (datastyrning mot målgrupp) eller 20-30:-/1000 visningar för större annonser av typ splash.
Ja det är ju inte som i ett val att man ska räkna de sista rösterna om det blir jämnt… eller visserligen, en sudden kan ju pågå hur länge som helst.
Nu får dom fan gå ut o göra säsongens bästa match! Det kommer dom säkert inte att göra, men bara de vinner. Vill inte vara med om ännu en degradering Får va nog med motgångar när det gäller Hv.
Som Melin fick uppleva i Ryssland 2001?
Krona eller klave…
Om HV åker ur tar jag paus från forumet & svensk hockey ett bra tag efter det , tittar väl klart på några SHL-slutspelsmatcher bara.
Men sen blir det mer fokus på NHL
HV får kanske mer fokus igen när det blir slutspel i HA nästa år.
Kulturen HV är ju som andra sagt lite död, köp/sälj är det som gäller som viktigast nuförtiden och i det är HV sämst i SHL - helt utan konkurrens
Framme i Huskvarna. Och solen tittar fram med sitt sköna leende.
Trafiken flöt på fint förbi arenan.
(E4 trots rekommendationer på 70….)
Hade nästan räknat med köer där……
Har en en kylväska full med godsaker.
Skall ut på lokal kring 16:30.
Får vänta lite med ölbärsen eller?
Känner samma sak, kommer alltid älska Hv och hålla på dom. Men har inget intresse av hockeyallsvenskan. Vi hör inte hemma där. Minns förra gången vi var nere, var inte speciellt kul att kolla. Har verkligen noll intresse för dom andra lagen i SHL, gillar bara Hv. Älskar hockey, men är det inte Hv som spelar så är det inte speciellt intressant. Skulle väl vara tre kronor då isf, men inget kommer i närheten av Hv. Åker dom ner så blir det ingen hockey alls knappt för min del.
Två ölbärs nere och hamburgarna är grillade. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR