Allt talar med andra ord för att MoDo vinner på övertid…
Förstår…
Jag vill nog hävda att ingen SHL förening haft mindre kontinuitet än HV.
Det betyder kanske inte att det är eftersträvansvärt med kontinuitet men vi ska nog inte haka fast oss vid just det problemet.
KOMIGEN NU HV!!! Få en bra start. 2 av 2 mot modo på bortaplan borde ge dom något iallafall!
MODORÖV!
Matchen slutar således 2-2 och Modo vinner i sudden. Alla förlorar.
Att spela playout är som att kissa i byxorna iskyla.
Förutom att man inte har några byxor.
Man fryser helt enkelt bara av sig snorren medan snön färgas gul.
Tänkte inte på det, får alltså inte spela på resultat ordinarie tid!
Krossa modoröv!
Jag försöker boosta mig med en gnutta optimism.
I min värld är seriespel och kval i 7 matcher back to back helt olika “djur”…
Vilja, kämpaglöd, stolthet, grinighet, psyke… spelar större roll.
Jag gräver dock djupt i tankarna för att hitta något som säger att det skulle gynna Hv mer?
Säger inte att det gynnar hv men laget har varit totalt omotiverat i tjugo matcher. Inramningen kanske sätter fart på dem igen.
Modos inramning?
Tedenby kommer snurra VO2max:en ur Big Sam ikväll!
Blir torsk idag! Räknar inte med annat! Varför ska vi helt plötsligt spela bra när vi inte gjort det på hela säsongen.
Eller hur! Hur många matcher har man inte bänkat sig och tänkt: ”nu vänder det”, bara för att bli totalt utspelade.
Modo har allt att vinna, vi har allt att förlora.
Jag vill vinna.
Är det för mycket begärt frågar ena hjärnhalvan… den som är efterbliven.
Det har ju varit röv större delen av säsongen, och MoDo kom inte sist. Jag fattar inte vad det är som skulle tala för HV71 i den här kvalserien.
Forumet inkl matchtrådtrådarna är av hög kvalité. Dvs kontinuitet. Typ så.
Nej men skämt och åsido. Finns lite i tråden om ALI efter hennes rant i JP vad några av oss tycker i ämnet. Till att börja med.
Dags att kliva in i elden igen. Tror det blir extremt viktigt att komma ut starkt och plocka iallafall en seger i norr. Om det är något detta laget tyvärr visat är att de inte lyfter ofta i motvind…
Det här laget lyfter inte ens i medvind och en atombomb i arslet…