Vi spelar aldrig mer än två bra perioder på sin höjd. Förhoppningsvis bränner vi av den dåliga och är målmässigt med fortfarande efter första….
Ska vi hoppas på att Leksand lämnar WO i paus?
Underbara passningar…
dåligt förstaperiod, slarvigt
Klubbens existens i Shl står på spel.
Man kommer ut såhär efter en bra prestation sist.
Jag saknar ord.
Aja, har man en rikssopa till coach ser det gärna ut såhär.
Jag är inte direkt i chock…
Det är ganska mycket teknisk oskicklighet going around. Svårt skylla det på Blommis.
Det han borde säga är “jag har förberett laget enligt hur jag vill att vi ska spela, det får jag ta på mig”
HV är typ så dåliga som vi vant oss med under Anton. 70 minuter in i kvalspelet och jag tycker Leksand och Hedberg med all tydlighet, visat upp fler strängar på sin lyra.
Anton har bara ett sätt. Och det är Anton-hockey. Ibland vinner man. Allt som oftast förlorar man.
Sämst när de gäller i vanlig ordning….
Tänk va annorlunda de varit om hb gjorde 1-0 i pp ist
Vem har hand om PP och varför är han inte sparkad? Det ska droppas in i zon…
Tror inte Leksand har energi att fortsätta så här.
Men varför ska Malte kastas in så hårt nu, fick ju knappt spela förra matchen och nu har han varit inne rätt mycket
Leksand betydligt tuffare i närkamperna idag.
Vi är ju helt off. Inte en pass på bladet och inget som tar ansvar utan skickar bara iväg puck.
Måste ske något rejält om vi ska ta detta. Börja åk med fart och kom in men puck med kontroll.
Väntar på kommentar från Alsing, vi var inte beredda från start.
Hur fan kan hv se ut såhär? Helt uppgiven….
Det är inte Leksand som är så bra. Vi är sönderlästa och exakt så dåliga som vi har varit under hela säsongen.
Finns ingen finess eller smartness i anfallszon.
