“Jagar hellre”
Inte en puck studsar rätt.
Vad var det Blomman sa på senaste presskonferensen? “Lite tråkigt att vi inte får spela något powerplay med tanke på att vi lagt otroligt mycket tid på att slipa på detaljerna.” (fritt ur minnet)
Det syntes verkligen när de fick lira pp.
Det är sånt sjukt otroligt mycket drällande. Vi kan inte ha en puck på bladet öht
totalt utspelade på hemmaplan, kvalet är över nu tar leksand 4 enkla raka mnatcher. Hv är totalt slut efter 2 perioder
Skulle precis skriva det. Hv vinner typ var tredje match med Anton. Vi har tre raka, så nu överpresterar vi.
Dags o se om coacherna kan anpassa spelet, Leksand väntar ju bara på att vi ska gå med en man för mycket
Anton…anpassa?! Tillåt mig asgarva
Domarna är otroligt dåliga.
AB tränade säkert stenhårt med gubbarna mellan de två matchdagarna,
Leksand vilade och har energi
Man har just nu enormt dålig precision i passarna
Bara jag som reagerat på att HV-måövakterna typ aldrig åker ner och stoppar pucken bakom målet? Fast läge finns att göra det
Inte sett en enda bra passning ännu
Fan vad jobbigt detta känns.
Kan man inte ta in Göran Hägglund som mental coach eller något? Vad som helst som förbättrar laget.
Ser inga naturliga kvalhjältar i det här laget. X faktor är obefintlig.
Solklar tripping, men okej.
Katastrofalt dåligt! Blir galen.
Leksand har slagit av på tempot men HV lyfter ju inte upp det utan kluddar runt på samma sätt
Ang verkar ändå vilja något. Han är vår x-faktor
Byt plats på Woods och Louto
Zebrorna tycker synd om oss efterförsta insatsen